Nu Online
Momenteel zijn er 755 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plaatskaartjes noodzakelijk?

18-2-2010 12:22:03
Ik vroeg me het volgende af:
Als je een tafelschikking per tafel maakt, moet je dan ook nog een kaartje per zitplaats leggen? Mensen die echt niet bij elkaar mogen zitten zet je toch niet aan dezelfde tafel dacht ik.
Wat is jullie idee?
Ine
29/05/2010

Ine
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1093

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik18-2-2010 12:38:45

hey,

Wij hebben dit ook niet gedaan, op die manier kunnen de mensen zich zetten zoals ze zelf willen. Aangezien ons thema 'de reis van ons leven' was, hebben we vliegtickets gemaakt per koppel met de bestemming erop. Per tafel was een andere bestemming. Dit hebben we aangeduid met een foto van onszelf in dit land en dan de plaatsnaam + land.
groetjes ellen

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik18-2-2010 13:09:49

Wij geven ook geen vaste plaatsen. We zorgen wel dat iedereen aan de juiste tafel terecht komt, maar waar ze aan die tafel willen zitten mogen ze zelf kiezen. ik vind niet dat wij dat voor hen moeten beslissen ;-)

joke
1-8-2009
 Meld misbruik18-2-2010 13:14:50

hey!

Ook wij hadden de mensen ingedeeld per tafel, anders krijg je mss gedoe van wie waar gaat zitten en ongelukkige combinaties van mensen die "overschieten".
mijn ouders hadden voor hun vrienden wel naamkaartjes gemaakt, omdat dat wel een zeer diverse groep was waar sommigen elkaar kenden en andere niemand.
grtj

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-2-2010 13:49:55

Net zoals hieronder: we gaven een kaartje zodat de mensen wisten aan welke tafel ze moesten zitten, maar aan tafel zelf kozen ze hun plaats.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...