Terug naar overzicht
hey,ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent, een echte droom lijkt mij zo een stuk van de wereld zien.alvast veel plezier en geniet ervan.lesley
Hallo Ellen, wij trouwen morgen en ik ben super zenuwachtig. Maar ik denk da jij er ook wel reden toe hebt... van een lange huwelijksreis gesproken!! geniet er maar van want zo een project doe je maar 1 keer in je leven hé.Succes!Isabelle
Hey EllenWauw, super!!! Ik kan geloven dat je dit nieuws even de wereld in wil schreeuwen... Acht maanden! Jullie gaan zoveel ontdekken van de wereld, van elkaar, het gaat zalig zijn, af en toe zwaar, wonderbaarlijk - echt heel erg waardevol. Veel plezier!!
Hoi Ellen, leuk nieuws, onze huwelijksreis gaan 25 dagen richting canada en Alaska, we kijken er absoluut naar uit! Nog even een vraagje, zou je je uitnodiging eventueel willen doorsturen naar ons, wij trouwen eind agustus en zijn nu volop met onze uitnodigingen bezig en ik las dat jullie er wel heel leuke hadden, dank je wel, verhaegenellen@hotmail.com