Terug naar overzicht
hey, da lijkt wel een moeilijke opdracht om hieraan dan niet teveel geld uit te geven. Mijn ervaring leert me dat trouwvervoer juist heel duur is. Misschien een limo verhuur bedrijf uit de buurt en die voor 1 uurtje huren??groetjes
Een huifkar?Groetjes,Véro
Ik denk inderdaad dat een limo of zo huren het goedkoopste zal zijn..Wij betalen voor onze hummer limo voor 2 u 190 euro dus deel dat door 2 en denk dat dat bedrag nog meevalt..anders inderdaad een huifkar,de prijzen daarvan weet ik neit echt
Wij hebben net hetzelfde "probleem". We trouwen enkel voor de wet en hebben zoiets van: waarom zo'n dure wagens huren voor die korte afstand. Oplossing: iemand van onze familie heeft een mooie Kever en zal ons rondbrengen, dus enkel één mooie auto voor ons. And that's it. Misschien dus iemand van familie / vrienden zoeken die een mooie wagen heeft en voor een prijsje / gratis dit voor jullie kan doen...Groetjes en succes !
De meeste limo's zijn maar voor 8 pers, dus denk dat dat ook zal afvallen.Mij lijkt een huifkar ontzettend leuk, zeker als het maar 3 km is!
De limo van ons is eentje voor 16 pers..Een huifkar is inderdaad ook wel leuk!!
hey nathalie,waar hebben jullie een limo voor 10 personen gevonden?wij zoeken er namelijk 1groetjes cindy
Bedankt voor al jullie reacties.Nathalie, is het mogelijk te laten weten waar je die limo gevonden hebt? bedankt
Hey nathalie, waar heb je die limo voor 16 pers gevonden ? groetjes!
De hummer hebben wij geboekt bij the Toy Store Rental service..Hebben hem geboekt op de trouwbeurs in kortrijk..Moet wel zeggen dat wij de hummer h2 hebben genomen,dus niet een gewone lincoln of zo..Hun website is www.thetoystore.be .Vind het prijzen zeer goed en zeer vriendelijke mensen.Groetjes