Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP!!! STRESS!!!

1-12-2005 19:23:18
Ik moet efkes mijn hart kunnen luchten!!! Wij zouden normaal gezien trouwen in 2007. En nu om verschillende (notariële) redenen, zouden wij onze trouw verschuiven naar maart 2006. Maar ik heb nog niks gepland, omdat ik normaal gezien nog tijd genoeg had! Denken jullie dat dit haalbaar is? Enkel van de zaal weten we dat die dan vrij is. Maar we hebben nog geen DJ, kleren, ...
Ik wacht jullie reactie af met een bang hartje...

Kelly

Kelly

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 474

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-12-2005 19:32:38

Wow, even een stressmomentje!

Maar geen paniek, het is allemaal mogelijk.

Eerst de DJ, fotograaf, ceremoniemeester de kerk en het stadhuis vastleggen. Hopelijk weet je al welke je wil reserveren, en dan duurt het niet lang.

Trouwen jullie voor de kerk? Dan best beginnen aan het misboekje, voorbeeldjes kan je vinden op adagioceremonie en ik wil je altijd het mijn doormailen.

Je kan best ook al achter je kleedje gaan.

En dan zou ik aanraden om vanaf nu, samen met je vriend gewoon wat aan de trouw te werken tijdens de weekends en avonden. Dan zul je er wel geraken. We staan hier op het forum wel klaar met raad en daad.

Jullie zijn toch niet aan het bouwen hé, want anders schiet er al niet veel tijd ove in de weekends.

Het zal de volgende 4 maanden dan wel trouw, trouw, trouw zijn wat de klok slaat, maar het is niet onmogelijk. Mijn ouders zijn begonnen in februari en getrouwd in april! De enigste reden waarom men nu zo vroeg op voorhand begint is omdat de feestzalen zo vlug vastliggen, maar die heb je al.

Ik hoop echt dat de kerk en het stadhuis nog vrij zijn op de dag dat je de feestzaal hebt, en dan moet het wel lukken. Maart is ook niet de drukste periode denk ik.

Alleszins veel succes!

Vicky
09.09.06

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik1-12-2005 19:54:38

hey kelly,dat moet lukken hoor!!!!je moet nu alleen als een speer achter een jurk aan!!!ik wens je veel succes en je zal zien dat het allemaal in orde komt groetjes nancy 12-05-2006

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik1-12-2005 20:35:01

Hey Kelly,

vooral niet panikeren! Op 4 maanden kan je héél veel doen.

Wij trouwen overmorgen en eigenlijk zijn wij ook maar de laatste paar maanden echt in gang kunnen schieten omdat het daarvoor allemaal veel te vroeg is.

Bij jou zal het alleen allemaal wat geconcentreerder zijn, maar dat zul je er wel voor over hebben hé!

Denk ook dat het heel belangrijk is nu achter een kleedje te gaan maar de volledige collecties zijn nu binnen dus ook dat kan niet echt een probleem zijn hé!

veel succes
kathleen

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik2-12-2005 10:03:23

Hey Kelly,

Van jou gaat alles gewoon wa vlotter verlopen, en wij moeten meestal nog wa afwachten om dingen te doen.

Informeer eerst en vooral als het stadhuis en de kerk nog vrij zijn.
Via je feestzaal, kan je ook adressen bekomen van Dj's, fotograaf, ceremonie,...
Best dan zo snel mogelijk kijken voor je trouwjurk en ceremoniekledij. En dan uw uitnodigingen, ringen, juwelen,kapster vastleggen.
Het is zeker en vast doenbaar! Vraag enkele dagen verlof en de meeste zijn direct geregeld.
En als je uw situatie uitlegt aan de mensen, gaan ze zeker hun best doen!

Groetjes,
Tilly
(06/05/06)

zonneke

Meld misbruik2-12-2005 12:14:55

Hi Kelly,

ik weet niet of je ook voor de kerk trouwt, maar in dat geval
waarom niet in maart trouwen voor de wet en een paar maand later voor de kerk, met alles erop en eraan?

dat geeft je een stuk meer tijd om te organiseren en je mag 2 keer vieren ;-)

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik2-12-2005 12:48:59

ooo kelly,

das wel super leuk he, je zal het wel druke hebben maar het zal er snel zijn.
tegenover de meeste hier die zijn een jaar op voorhand bezig en dan gaat het traag zenne en bij zal het heeeeeeeeel snel gaan.

alle meid veel plezeir en geluk gewenst

grts 10.06.2006

caroline
10-12-2005
 Meld misbruik2-12-2005 15:18:40

hey,

je moet daar absoluut niet mee inzitten. wij hebben onze trouwauto pas enkele weken geleden geboekt en volgende zaterdag trouwen wij. Ik denk dat DJ en fotograaf (indien gewenst) dringend zijn maar ringen, kledij en dergelijke kan allemaal nog. In sommige winkels doen ze wat moeilijk als je zegt dat het zo snel is maar ik heb ook al voorstellen gehad om pas eind oktober langs te komen omdat dan pas de winterstukken binnenkwamen. Mijn uiteindelijke kleed heb ik laten maken en dat was ook op minder dan een maand klaar. Veel succes en geniet ervan!!!!!
Caroline
10.12.2005

Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik2-12-2005 15:31:45

Hoi Kelly,

Ik zou zeggen : doe het in 2 keer! Dat hebben wij ook gedaan, en ik kan het iedereen aanraden!
Afgelopen zomer voor de wet getrouwd owv lening- en notarisperikelen. Het was prachtig weer en we hebben achteraf een receptie in de tuin gegeven voor naaste familie en vrienden 'die rijst waren komen gooien'. Het was super gezellig en het mooiste moet nog komen: volgende zomer trouwen we voor de kerk met alles erop en eraan! 2 keer feesten dus, dat kan niet beter, zou ik zo zeggen!

Groetjes,
Karolien

eddy

Meld misbruik4-12-2005 17:46:12

Hallo,

Ik denk dat je deze vragen en hulp best kan gaan halen bij een ceremoniemeester. Bel even naar Wouters 0473 / 92.40.62. Heel vlot soepel heeft voor heeeel veel een oplossing en voorbeelden

Succes

Kelly

Meld misbruik6-12-2005 11:37:03

Bedankt allemaal voor jullie steun!!!

We hebben onze juiste datum nog niet vastliggen. Het wordt waarschijnlijk eind april. Maar we hebben nog een hele kleine kans dat het ook augustus kan zijn (wat ik wel hoop!!!). Een ander koppel heeft al een optie genomen op die datum, en wij moeten wachten tot die optie afloopt (half december). Dus dat wordt nog spannend!

Ik ga in elk geval zaterdag voor de 1e keer zien voor een kleed. Ben wel benieuwd. En we zijn volop bezig met vanalle info te verzamelen over vervoer, dj's, drukwerk, ...

We hebben er ook aan gedacht te trouwen op 2 dagen, maar ik vind dat toch niet hetzelfde. En mijn ventje zag dat al helemaal niet zitten. Toch niet met anderhalf jaar ertussen. Dus kiezen we dan maar voor de moeilijke weg! Maar ja, moeilijk gaat ook zeker???

Ik ben in elk geval heel blij dat dit forum bestaat!!!

Kelly
22/04/2006 of 14/08/2006

Fabrice

Meld misbruik7-12-2005 20:42:57

dag Kelly, moest je nog geen DJ hebben, kan ik je indien mogelijk wel helpen moest ik nog vrij zijn de datum van je huwelijk, DJ FABRICE is de naam,en bij mij is ambi verzekerd van begin tot eind voor jong en oud. 0494/32 23 26

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...