TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
zoe
17-7-2010
|
18-2-2010 20:25:32
Hey,
Barry white- You're the first, my last, my everything. Dat is wel een mooi nummer en ook een toffe melodie.
Nu had ik nog een vraag. Wij willen op ons trouwfeest ook veel swingnummers draaien omdat wij dit mooi vinden maar wij kunnen er totaal niet op dansen. Nu vind ik bij ons in de buurt(sint-niklaas) geen lessen om een swing aan te leren. Kan je dit leren via dvd of een internetsite. Iemand tips? Al is het gewoon de basis.
Alvast bedankt!
|
|
Ellen
14-8-2010
|
19-2-2010 10:20:44
Hey Zoe, dank u voor de tip .. idd een goed nummer.
Ivm jouw swinglessen, dit heb ik gevonden http://www.wattedoen.be/Gratis-swinglessen-gedurende-10...
Heb je goeie vrienden die kunnen goed dansen? Misschien kunnen zijn je een paar pasjes leren. Swingen is niet zo moeilijk, wij gaan ook swingen als openingsdans. Ik denk wel dat er dvd's moeten bestaan of misschien eens op youtube kijken.
Als je nog vragen hebt, let me know! Dank u wel en groetjes, Ellen x
|
|
katlijn
10-4-2010
|
19-2-2010 13:05:33
Hé Ellen
wij doen ook een swing als openingsdans, we hebben lang gezocht naar een nummer dat voor ons ideaal was. Maar vaak is de tekst niet zo passend! Dit weekend hebben we eindelijk de knoop doorgehakt, en gaan we voor de swing klassieker die Zoë al vermeld. Barry White! Het is een goed ritme en leuke melodie. Tijdens onze danslessen hebben we ook veel op dit nummer gedanst, dus dat zit er al een beetje in! Zoë: Wij hebben lessen gevolgd in Aartselaar bij DanceDuplex. Daar zijn we héél tevreden van!
Groeten
|
|
Carolina
1-8-2009
|
22-2-2010 13:11:49
"Dromen zijn bedrog" – Marco Borsato "Everything" – Michael Bublé "I was made for loving you" – Kiss "What a feeling" – Irene Cara (Flashdance) "My number one" – Helena Paparizou "Built to last" – Melee "The first, the last, my everything" - Barry White
Dit komt van de site: http://www.openingsdans.be/index-2.html
groetjes, Carolina
|
|
Carolina
1-8-2009
|
|
|
Carolina
1-8-2009
|
|
|
Monique
17-9-2010
|
26-2-2010 20:19:15
fiogf49gjkf0d Geen swing-plaat, maar wel eentje waar je lekker gek op kan doen : It must be love van Madness. (is wel eentje uit de oude doos !!!)
Groetjes,
Monique
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|