Nu Online
Momenteel zijn er 4 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat cadeau geven aan bruidskindjes?

18-2-2010 20:11:53
Hey! Bij ons nog een goeie 5 weken te gaan. Het kort in!
Heeft er iemand een leuk idee wat we kunnen geven aan de bruidskindjes die in de suite lopen, mijn neefje van 3 jaar en mijn nichtje van 1,5 jaar.
Een knuffelbeer, iets van speelgoed? Iemand leuke ideëen?

Bedankt!

sophie
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2111

karen
2-10-2010
 Meld misbruik18-2-2010 21:01:43

wij hebben in t wijnegem shopping centrum een mooie teddybeer laten vullen. je hebt daar een echte berenwinkel die ermee ophoudt. vanaf volgende week -75%. de beren geven we vlak voor de misviering. kunnen ze daar mee bezig zijn. je kan de beren een leuk gilet'ke aandoen of een kleedje. bij één van de beren gaan we dan dmv een strikje de ringen op het kleedje vastmaken.leek me fijner dan een traditioneel kussentje. onze bruidskindjes zullen twee en vier jaar zijn. vind het dus een gepast kado. je kan er eventueel nog iets bij doen zoals een kinderkettinkje met een leuk hangertje ofzo???

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 21:24:58

Hallo

Onze bruidskindjes gaan op onze trouw 3, 5 en 7 jaar zijn. Eerst wilde ik ze gewoon iets geven, maar nu ben ik aant denken om met hen eens een dagje weg te gaan. Naar de dierentuin, eens gaan zwemmen, naar een pretpark, een film gaan kijken,... Ik ben er nog niet echt uit, maar ik denk dus eerder in die richting en ik denk dat ze dat wel leuk vinden.
Groetjes

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik19-2-2010 7:54:21

Heb 't al meerdere keren gezegd, maar waarom niet gewoon vragen aan ouders wat ze willen? Geloof me, daar doe je ze 't allermeeste plezier mee.
Pluches beesten niet, nog weinig kids die daarmee spelen, wel één knuffel, hun vaste knuffel waarmee ze slapen enzo, maar daar blijft 't bij.
Bij ons zal dat dus 'n puzzel worden voor bruidsjongen, voor oudste peetkind weet ik het nog niet, wellicht 'n leuk boek of nog 'n V-tech-spelletje.

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik19-2-2010 9:22:14

Hello

Wij hebben een knuffelbeer op de kerkstoel gezet en eerlijk gezegd, de kindjes waren er super blij mee! Eerst kwamen ze binnen met 2 grote wuppies met de ringen en 1 kindje met de kaars en vervolgens moesten ze die afgeven, maar dan zagen ze de knuffelberen en ze waren onmiddellijk verkocht (+ ze wisten onmiddellijk waar ze mochten zitten) en ze zijn een hele mis super braaf en stil geweest (zijn een hele tijd beizg geweest met hun knuffel)
Veel plezier binnen 5 weekjes en vooral geniet ervan!

Groetjes

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik19-2-2010 9:44:43

@ Karen,
heb je het dan over Build a bear in Wijnegem? Stoppen die ermee? Dat wist ik niet.
Ik wilde dit in de zomer ook laten doen voor mijn bruidskindjes, vermits je ze dan kleedjes kan aandoen die je wil.
Spijtig, dan zal ik al vroeger moeten gaan
Joke

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik19-2-2010 10:21:37

Dit leek mij zo een leuke winkel... Was dit ook van plan. Had eindelijk de juiste gevonden nu sluit hij... zo erg!!!
Op zoek naar een nieuwe knuffelwinkel...

Ine
29-5-2010
 Meld misbruik19-2-2010 11:36:31

Hoi,
Onze bruidskindjes gaan ook tussen 2 en 3 jaar zijn als we trouwen. Rond november, toen de goede sint zijn inkopen deed, heb ik mooie beren op de kop kunnen tikken. Ik ga hun die ook direct geven, zo hebben ze iets vast wat bij hun leeftijd past, en als ze moe zijn ofzo hebben ze iets om mee bezig te zijn in de mis.
veel succes nog

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik19-2-2010 13:01:47

Sophie

ik heb aan de ouders wat tips gevraagd. 'k wil onze kindjes graag iets geven waar ze ook wat aan hebben. De oudste (8j) wil al lang een echte halsketting, dus daar ben ik nu naar opzoek. Dan zijn er nog 2van net geen jaar en eentje van 1,5jaar. Zij zijn alle drie zot van Hopla blijkbaar! dus ben ik Hopla boekjes gaan halen, met een knopje dat hopla zegt ;-) Daar kunnen ze zich dan mee bezighouden in de mis. Ons geeft het niet dat we de kindjes tijdens de viering horen, of hun hopla boekje. Liever dat ze geluid maken van plezier dan van vermoeidheid :-)

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 9:21:25

Wie nog op zoek is naar een winkel waar je zelf knuffels kan vullen en aankleden; in de Hoogstraat in Antwerpen heb je de Berenmolen!

groetjes,

Karolien

Kim
18-7-2009
 Meld misbruik26-2-2010 23:04:52

fiogf49gjkf0d
Hey Sophie,

Wij hadden voor ons huwelijk voor elk bruidskindje (twee van 3 en eentje van 9 jaar) een speelpakketje samengesteld. Dit was een kleurige lunchbox gevuld met een kleurboekje, potloden, een pocketboekje voor de oudste, een puzzel, vingerpopjes,... Vlak voor het avondfeest kregen ze elk nog een kleinigheidje om zich tijdens het eest te kunnen amuseren. Dit pakketje hebben ze daarna ook mee naar huis mogen nemen. Ze waren er heel blij mee en het was ook iets praktisch.

Groetjes,
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...