Terug naar overzicht
Wij ook, het is idd een zeer mooie feestzaal en lekker menu... maar de prijs nogal aan de dure kant. Graag ook alternatieven!
Ik ben nog nooit in het Klokhof geweest, maar ik heb de indruk dat het een vrij klassieke zaal is. Als je daarnaar op zoek bent, kan ik je zeker Alta Ripa aanraden in Avelgem. Prachtige zaal en heel goed qua prijs/kwaliteit.
Salons Ten boogarde is zeer mooi en goed,en kvind dat de prijs daar zeer goed meevalt!!
wij waren ook helemaal weg van 't Klokhof maar zijn daar niet zo vriendelijk onthaald, we hebben afgehaakt omdat ze een namiddagreceptie wildenUiteindelijk hebben we deze week salons Ten Boogaerde in Kortemark bevestigd, maar je moet er daar rap bij zijn!
Hallowij trouwen in het 'Vijverhof' in Wevelgem. We vonden het een mooie locatie.groetjesJessica3 juli 2010
@ Jessica: blijkbaar hebben wij veel gemeen! Trouwen ook int Vijverhof en hebben dezelfde fotografe!
We zijn er na veel zoeken uit.. Het wordt uiteindelijk zaal Symfonie in Maelstede! Ik wens iedereen nog heel veel succes bij de zoektocht naar de ideale zaal.Groetjes!