Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb maandag eens hun ontdekkingspakket besteld en de service was echt zeer snel. Ook de blikjes en doosjes zijn zeer mooi verzorgd. Wij zullen er waarschijnlijk de vergeet ons nietjes bestellen. Voor 110 stuks komt het op 250€ in totaal. Dat valt best mee, ik had in ons budget max 2.5€ gerekend per bedankje.Misschien kan je eens navragen bij een bloemenwinkel, maar dan zal je waarschijnlijk zelf nog moeten personaliseren op de een of andere manier.Succes met je zoektocht en elk geval en laat anders hier nog even weten als je iets anders zou gevonden hebben!Groetje!
Kirsten,Ga is naar de site van Mondial Gifts. Belgisch bedrijf waardat ik al jaren mee samenwerk (op professioneel vlak dan). Zij hebben dit soort dingen ook denk ik. En hun service is heel goed !SuccesTINA1.5.2010
Zelf maken? Ga bij Aveve om de zaadjes en de versiering om het te verpakken in AVA ofzo?GroetjesDeborah
Hoi Kirstenmisschien een kleine tip: als je je registreert op bedankjes.nl dan krijg je thuis een brochure/mini-cataloog opgestuurd met een waardebon bij van € 10.00. Hiermee zijn je verzendingskosten al bijna betaald.Veel succes!
Hey Melanie,bedankt voor deze tip - ik heb me meteen geregistreerd. Hopelijk krijg ik dan ook die kortingsbon! ;-)