Terug naar overzicht
Dag Sophieik zou het tweede nemen. Ik ben ook zot van bepaalde liedjes, maar als ik dan goed naar de tekst luister, vind ik het al heel wat minder. Dan gaat het soms over uit elkaar gaan en afscheid nemen en zo van die toestanden. Dat wil ik dus echt niet. De tekst mag gerust wat melig zijn op zo'n moment.veel succes verder!Els
Sophie,Volg gewoon je hart. Er is uiteindelijk niemand die naar die tekst luistert hoor op dat moment. Vraag aan iedereen een uur later wat de openingsdans was en 80 % zal het al niet meer kunnen zeggen, laat staan weten wat de tekst was. Op dat moment letten de mensen enkel op de dans en of het "plaatje" klopt. Laat een tekst je dus vooral niet stoppen of hinderen in kiezen.Groetjes,TINA
al eens gedanst op biede liedjes??? Mss dat dat een duidelijk verschil maakt. Dat was bij ons toch zo!
Ik vind dat het liedje van de Scorpions minder snel verveelt dan van Nickelback. Maar ik ben misschien bevooroordeeld: wij hadden voor 'Still loving you' van de Scorpions gekozen (de eerste 2 min 45, want we zijn geen dansers)! Ik weet 't, het gaat oorspronkelijk over een verloren liefde, maar de tekst konden we toch goed toepassen op onze relatie tot nu toe. En inderdaad: niemand verstaat de hele tekst, enkel fragmenten, en die hebben iedereen geëmotioneerd!
Een openingsdans is voor ons ook heel moeilijk. Ik vind nickelback persoonlijk het mooiste. Mijn vriend zou graag "make it with chu" van queens of the stone age en ik graag "crazy" van Aerosmith. Nu had mijn toekomstige gezegd als we er niet uitgeraken om dan te starten met QOTSA en dan bij de 'vermenigvuldiging' aerosmith te laten beginnen. Maar dan heeft hij eigenlijk toch zijn zin :-p Dus hoop ik dat we nog een liedje vinden dat we beide goed vinden. Hopelijk geraak je er uit!groetjesCarmen20/10/2010