Terug naar overzicht
Ilse,Ik ben vorig jaar getrouwd en heb mij laten opmaken door een Mylène consulente. Als je een home party organiseerd, wordt je gratis opgemaakt op de dag van je trouw. Tijdens de home party wordt de proef make-up uitgeprobeerd. De mensen zelf krijgen hiervoor ook een opleiding. Echt een aanrader! Ik ben nu zelf ook begonnen als Mylène consulente. Voor meer informatie mag je me altijd mailen op peeters.anneleen@gmail.comVeel succes.Groetjes,
Ik heb op een huwelijksbeurs ook mylène leren kennen. Was in begin nogal sceptisch maar heb alleen maar voordelen ontdekt: een fijne homeparty, leuke extratjes voor de bruid, gratis proefmake-up én op de dag zelf ook gratis opmaken. Kan allemaal thuis, dus je bent op je gemak én getuigen, mama's,... doen ze ook voor maar 15euro!Heb de proefmake-up al achter de rug en ben héél tevreden!Dus mylène is het overwegen waard!
Beste,Mijn afspraak ligt vast bij Emilie uit Gits.Komt voor maar 15 €.GroetjesHeidi
Halloik kom uit regio OostendeU mag mij steeds contacteren op het emailadresfientje14@hotmail.commvg
Iris Vanderschaeghe Chique - Sprietestraat 158 8792 Desselgem T. 0495 31 84 36Ik heb een mailtje gekregen met enkele prijzen.Als je mij je mailadres geeft, kan ik dit eventueel doormailen!Grtjs!
Esthetiek Femke! Ze heeft twee zaken, eentje in wevelgem en een in oostrozebekehttp://www.esthetiekfemke.be/Behandelingen/maquillage.h... groetjes!