Terug naar overzicht
Ik heb op 13/3 afspraak gemaakt, zijn gelegen in Merksplas (regio Turnhout). Wat ik al gelezen heb is 3 op 4 goede commentaren. Ik ga alvast een kijkje nemen naar de bestaande collecties maar het is bij mij de bedoeling dat ze een ontwerp dat ik aanbreng maken. Een kijkje gaan nemen kost alvast geen geld hé. Veel succes
wij wonen in merksplas en ik heb er nog nooit van gehooord...raar..
ik ben er een tijdje terug geweest en was niet overtuigd, zeer chaotisch verlopen allemaal, weinig om te passen...ik stel voor dat je ergens anders jurken past zodat je goed weet welk model je wil want je moet op de computer een model kiezenik heb het niet aangedurfd
hoi heb begin deze maand mijn trouwkleed daar besteld en ook al een voorschot betaald ,of het te betrouwen is kan ik nu nog weinig overzeggen maar als je liever zeker bent zal je naar een bruidswinkel moeten gaan ,hou jullie zeker op de hoogte :)wendy
HalloIk ben op 30 Jan. getrouwd. Ik had een jurk bij aziexport besteld, en ik was heel content van mij trouwkleed ik zag er prachtig uit die dag dankzij jullie en iedereen vondt de jurk schitterend...Echt een AANRADER. Je moet er gewoon durven voor gaan. Gr
HoiIk heb bij AZIEXPORT mijn trouwjurk laten maken. ik ben gisteren mijn kleedje gaan afhalen en ben al super tevrenden! Ik heb totaal 399eur betaalde voor uw trouwjurk incl. een sluier en een stola.Zeker aan te raden. Gr
Bedankt voor jullie reacties! Het heeft me overtuigd om toch eens een kijkje gaan te nemen. Groetjes