Terug naar overzicht
Wij geven de meisjes een mini uitvoering van mijn bruidsboeket en voor de jongetjes dachten wij aan ballonnen...
HalloWij hebben een jongetje en meisje van 4j oud.Het jongetje draagt de ringen en het meisje mag roseblaadjes uitstrooien (tenminste als het mag van de pastoor anders wordt het een mini bloemboeketje).Maureen11/09/2010.
Heel schattig is als ze allebei een knuffelbeertje dragen met eventueel een T-shirtje aan met de kindjes (of jullie) namen op geborduurd :)
Wij geven een lieve knuffel waarmee ze tijdens de mis ook een beetje mee kunnen spelen :)
Tegenwoordig hebben die vaak knuffels vast... Of voor de jongens een kraantje dat ze kunnen voorttrekken (soms hangen de ringen hier dan aan).Groetjes,Véro
't Is misschien wat raar, maar... omdat we de dienst al kort proberen te houden en omdat we 't maximum aan jobkes verzinnen, denk ik dat ze zich wel goed kunnen vermaken. In overleg met onze dominee, laten we hen vanalles doen, zodat ze telkens iets hebben om "paraat" voor te staan .Nl. naast ringen ook de huwelijkskaars, trouwboekske, bloemen ouders, bellenblazers andere kindjes, rozenblaadjes, etc... laten doen. 't Klinkt stom, maar 't is wel leuk om hun zoveel mogelijk "eervolle" dingen te laten doen. In ogen van 'n volwassene peanuts natuurlijk, maar voor die kleine gasten hopelijk de moeite waard! Oudste peetkindje leest dan ook al stukje voor. Voor speelgoed/geschenkje: dat voorzien we tijdens feest al. Persoonlijk lijken knuffels me niets, maar goed, ik schijn mij daarin te vergissen (als ik denk dat 't dan gewoon volwassenen zijn die dat "schattig" vinden) en ik wil de discussie niet opzoeken. Misschien ligt 't aan m'n buitengewone (achter)neefjes en (achter)nichtjes en/of hun leeftijd.Hoe het ook zij: véél geluk!
wij hadden 4 bruidskindjes, 1meisje 3jongens, onze oudste zoon droeg het kussentje met de ringen, onze jongste trok een karretje met een knuffel voort, het meisje had bij het binnengaan een bloemenmand om blaadjes te strooien en voor het buitengaan haar boeketje, het andere jongetje wou niets maar het geheel was echt zeer mooi en lief om te zien
Hey,Wij gaan de kindjes een knuffeltje geven en wij maken enkele misboekjes met kleurplaten in en wij geven hen een klein tasje met kleurpotloodjes. Deze krijgen ze in de mis. Het is niet de bedoeling om hen stil te houden maar wel om het voor hen ook leuk te maken. Onze eigen twee kindjes (op dat moment zullen zij 3,5 en 14 maanden zijn) geven de ringen aan ons. De getuige van mijn man in spe zal ze bewaren tot het moment dat we ons kindjes bij ons vragen om de ringen te geven.Aan de kerk gaan wij elk kindje dat geweest is iets geven. Over dat iets zijn we nog aan het nadenken. Iemand suggesties?Groetjes,Edel07/08/2010
Wij hadden gewoon een beertje met op z'n buik een harten zakje. Hier zaten onze ringen in. We hadden wel een eigenlijk iets te jong bruidsmeisje. 1j8md. Daar zit nog niet veel discipline in. Toen de mis net begon en ik mijn verwelkomingswoord deed, ging die klep goed open. Maar langs de andere kant was dat voor mij wel efkes een afleiding om niet in tranen uit te barsten. De rest van de mis is wel rustig verlopen. (allé, wat ge rustig noemt, ze heeft heel de kerk verkend maar zonder lawaai)Vrienden van ons hadden zo'n trekkar. De oudste trok die dan verder met de jongste erin hé. groetjes, Carolina