Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal West-Vlaanderen

19-2-2010 21:32:34
Wij zijn verloofd sinds 7 februari en momenteel druk op zoek naar een feestzaal. Iemand al ervaring mat Maelstede te Kuurne, gravenhof te Torhout of Termude te Knokke? Zowel qua eten en prijs.

Alvast bedankt

Nele
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1244

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik19-2-2010 22:10:06

Heykes

Van het Gravenhof in Torhout heb ik alleen maar goeie commentaren gehoord. Ons feest gaan door in esen in de krone ( heel goed en qua prijs ook vind ik) salon de vrede in ichtegem is ook heel goe en mooie zalen.
Veel plezier met u zoektocht

groetjes
Petroeska

agnes

Meld misbruik19-2-2010 23:31:25

we hebben ter mude gezien op de beurs trouwen in brugge. zeer verzorgde zaak met vele mogelijkheden

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik20-2-2010 10:17:43

Wij trouwen in Het Gravenhof. Wel nog geen ervaringen mee, maar ik heb er vertrouwen in.

In Roeselare heb je nog enkele mooie zalen, zoals bv. Park Rodenbach. Daar is alles in elk geval mooi verzorgd ! Wel niet zoveel keuze qua menu, vonden wij.

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik20-2-2010 12:01:56

Beste Nele,
Wij zijn zelf gaan kijken naar Maelstede. Heel vriendelijk ontvangen geweest en zit heel goed qua prijs. Wij vonden de zaal zelf nogal tegenvallen. Vrij afgeleefd en nogal aan de groene kant. Dat is natuurlijk afhankelijk van wat je zelf wil

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik20-2-2010 16:30:41

Hey,

Wij trouwen in 't Gravenhof. Zelf nog niet geweest, maar mijn ouders wel paar maanden geleden en ze waren supertevreden. Zaal is zo wa lounge stijl, mooi hoor! Ook zeer vriendelijk personeel! Tis wel niet echt goedkoop (om niet te zeggen duur, maarja... de klik was er direct) Ik heb er enkel nog maar goede dingen over gehoord!

Denotter in Zedelgem schijnt ook een aanrader te zijn.

Tijdens onze zoektocht naar een zaal hebben wij ook Ter Leepe bezocht, maar ik vond de zaal een beetje ouderwets.

good luck!

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik20-2-2010 17:55:47

Beste,

Ons feest vindt plaats in Salons Denotter in Zedelgem. We zijn daar zelf naar een feest geweest en was super. Nu is ze ondertussen wel overgenomen. Positief is dat de zaal nu volledig vernieuwd werd in 'black and white'. Nadeel: ze is iets duurder geworden. Ik heb met de nieuwe eigenaars gesproken en k heb er vertrouwen in. Nog 140 dagen te gaan, dus het begint al spannender te worden.

Succes
Heidi

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik21-2-2010 12:43:16

Ons feest gaat ook door in het Gravenhof.
Ik was verkocht door de sfeer en ze zijn er zeer vriendelijk!!!

groetjes
Belle
23/10/2010

Ellen
14-8-2010
 Meld misbruik21-2-2010 13:08:04

Hoi hoi, proficiat met je verloving!

Ik ben ook naar Maelstede geweest en eerlijk gezegd vond ik da zaal niet zo mijn ding. Dat is natuurlijk iedere zijn gedacht ee. Wij hebben een groot aantal mensen en de manier dat de eretafel zou geplaatst zijn, ging ik met mijn rug naar meerdendeel van de zaal zitten.

De zaal zelf is zeer oud met lambrizering en heeft wel iets maar is wel heel donker. Er zijn dan ook stukken tapijt en stukken parket. Snapte de indeling niet zo. Tapijt was ook niet echt van het mooiste.

Salons St Germain is schitterend! Mijn broer is daar getrouwd en zeer goed van prijs ook!

Veel succes nog!
Ellen

Ellen
14-8-2010
 Meld misbruik21-2-2010 13:08:35

Nele,

Nog iets vergeten ... kijk ook eens naar de Marquette en de Cortina! Ook zeer mooie zalen!

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik21-2-2010 14:15:40

Bedankt iedereen voor de snelle reactie en goede ideetjes! De Cortina lijkt idd ook een leuke zaal te hebben. Volgend weekend bekijken we terug enkele zalen. Niet echt makkelijk, maar... wel tof om een zaal naar wens te zoeken!
Vriendelijke groeten

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 18:33:30

hey nele,
wij trouwen op 11/06 in Salon Saint Germain in Diksmuide. al enkele trouws gedaan en is echt op en top...en niet duur! natuurlijk je kan jouw menu zo duur maken of je zelf wil hé. wij hadden ook naar Park Rodenbach geweest in Roeselare, heb daar ook al enkele trouws gedaan, ik wou persé daar trouwen, prachtige zaal enzo, nu deze zaak is ook overgenomen en je moet u trouwfeest betalen ten laatste de dag voor je trouwt!! dus doe dit aub niet, heb ondertussen ook al negatieve dingen gehoord! Maelstede in Kuurne is ook goed hoor, maar ligt toch wel 40% duurder dan saint germain.
Hopelijk veel succes met de zoektocht!!

Laura

Meld misbruik22-2-2010 10:11:48

Wij trouwen in De Grote Stove in Zuienkerke.
Zeer mooi gelegen, goede prijs!!!! Vriendelijke mensen, je kan er blijven overnachten, ...
Ga eens kijken op hun website www.degrotestove.be .

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik22-2-2010 19:54:04

hallo,
Wij zijn een paar jaar geleden naar een feest in Gravenhof geweest. Mijn indrukken: prachtige tuin om een receptie in te doen. Toen was het met een VIP-receptie die tegelijk het voorgerecht was: er was zeer veel, maar we vonden het niet echt verfijnd. Wel vriendelijke bediening.
Het eten was goed, maar opnieuw niet echt fijn (platgekookte groentjes bv), wel heel lekker dessertbuffet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info