Terug naar overzicht
Hallo,In Leut (Limburg) is er een heel leuk kasteeltje, echt romantisch. De broer van mijn vriend houdt daar zijn trouwfeest eind juli. Aan die locatie zit geen traiteur vast. Je kan er alle kanten mee uitgaan. Let wel op, er kunnen maximum 90 personen in de grote zaal (zitten). Wel de moeite waard, maar ik ken de naam niet meer van 't kasteel. Op internet zal je dat zeker wel vinden. Groetjes!
Hallo Lena,Ik heb ook al gereageerd op trouwshop : mijn tip is de feestschuur DE ARCHITECT in Lennik.Echt een aanrader !Groetjes,Ariane
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
Hallo,Wij gaan trouwen in september 2010, en zouden zoals jullie graag een boerderij of zo huren.Hebben jullie reeds goede reakties gekregen ?Met vriendelijke groeten,Ilse.
Beste,U kan eens een kijkje nemen in de Heerlijckyt van Elsmeren te Geetbets (grens limburg en vlaams brabant). Zeer mooie locatie. Sinds 2009 gaan hier trouwfeesten door en tot nu toe enkel lof van gehoord.mvg,Giovani