Terug naar overzicht
He,Ik weet niet van waar je bent! Maar in Eke ( tegen Makro ) is er een winkel doopsuikereiland en daar hebben wij ooit ook zo iets besteld. Echt de moeite.Frida
je kunt tegenwoordig ook M 'M's personaliseren!! wij doen dit alvast als bedanking. eens kijken op hun site.leuke dingensucces
Ik ken in Lummen ook nog een winkel die dit prachtig doet. Is misschien te ver? Wil je altijd het adres geven!M&m's zijn mooi, maar ook heel duur in verhouding. Groetjes!
Hey Annelies,appleblue doet dit ook, je kan ons altijd een mailtje sturen of bellen voor meer informatie en prijzen. www.appleblue.be info@appleblue.be
Bedankt voor de info! Ik bekijk zeker alle opties. Eke is zeker doenbaar, zijn zelf van het gentse!groetjes en succes!
Een gemakkelijk en goedkope oplossing zijn 'Merci'-kes.Groetjes,Véro
@ Vero: inderdaad, de merci'kes hebben we ook overwogen, maar we willen er graag een persoonlijke toets aan geven maar dit kan natuurlijk nog wel hé!groetjes,
Ook in SintNiklaas in de Plezantstraat is er een winkel waar ze zulke gepersonaliseerde chocolaatjes hebben. Was wel mooi gedaan!x
Als je zin hebt om zelf aan het knutselen te gaan: op www.party-gifts.nl kan je allerlei wikkels, voor chocolade, mentos, ... zelf maken en printen via een sjabloon. Je kan ook via photoshop of iets dergelijks zelf een wikkel ontwerpen eens je de afmetingen kent.Als je die afdrukt op een beetje deftig papier, met kwaliteitsvolle afdrukinstellingen moet dat wel lukken denk ik!groetjes,Karolien
ik heb onze chocolaatjes besteld via een onlineshop : http://www.doopsuiker-blabla.be/e-shop/index1.html