Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen Nico Taeymans

20-2-2010 13:01:32
Hoi,
Weet er soms iemand of Nico Taeymans net zoals Wim Meeussen ergens een winkel/atelier heeft?
Ik weet dat er winkels zijn die een beperkt deel van zijn collectie verkopen, maar ik wil graag eens alles naast elkaar zien...

Groetjes!

Marouschka
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 944

Matthijs
23-7-2011
 Meld misbruik20-2-2010 20:47:29

Ja hoor in de Korte Gasthuisstraat in Antwerpen (straatje waar ook Désiré de Lille is) 2 winkels, één voor gouden collectie en één voor zilveren collectie (er recht over) groetjes! Trots bruidje met Nico Taeymans verlovingsring ;)

Marijke
4-9-2010
 Meld misbruik21-2-2010 2:08:38

In sint niklaas is er een winkeltje dat ook nico taeymans verkoopt! De naam ontglipt me nu net, maar het is op de houtbriel! Daar komt mijn verlovingsring vandaan! en een nico taeymans!

succes,

marijke

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik21-2-2010 11:00:22

Hoi

Mijn verlovingsring is ook een Nico Taeymans en komt van Kwesto in Gent.
Je kan alle winkels per provincie en stad opzoeken op zijn website: www.nicotaeymans.be .

xxx

Bie
10-7-2010
 Meld misbruik21-2-2010 15:59:01

Hoi,

Ze zit ook in Antwerpen. daar heeft ze 2 winkels over elkaar. de ene heeft de gewone collectie en de andere heeft de trouwcollectie. Het is gelegen in de korte gasthuisstraat. (Niet ver van de boerentoren)

Groetjes

Bie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...