TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tineke
31-7-2010
|
21-2-2010 16:07:43
Hey Marloes,
Ik heb ook een trouwjurk van Faragé. Ik heb de mijne besteld bij Mia Monta in Sint-Maria-Oudenhove. Ik vind hem ook nergens terug op het internet. Dat hadden ze me ook verteld in de winkel... Het zou een exclusieve jurk zijn :-)Wel lastig hé als je er niet nog es kunt naar kijken. Het is wachten op de volgende pasbeurt...
Grtjs
|
|
Nathalie
19-6-2010
|
21-2-2010 22:09:15
Hey Marloes,
Heb ook mijn trouwkleedje van Faragé! Heb het mijne gekocht bij E&R in Beverlo. Ik heb binnen 2 beurten mijn 1ste pas met mijn kleedje wat besteld is... Kijk er al echt naar uit. Ik heb een foto gevonden op de website van Faragé maar dan wel in een andere kleur. Ik koos Ivoor. Bij E&R hadden ze ook geen foto's of folder en vonden net als ik de website niet zo een goede reclame voor het merk... Maar ik ben toch super tevreden!!! Welk model hebben jullie gekozen?
Nattie 19.06.2010
|
|
KIRSTEN
21-5-2010
|
22-2-2010 18:09:53
Hey Marloes
Ik heb ook een jurk van Faragé, gekocht bij E&R. Hier hetzelfde: ook geen foto; Heb zelfs geen stukje stof, krijg dit pas mee na mijn eerste pas. Moet nog wel schoenen hebben, bruidsjuwelen vind ik ook moeilijk om te kiezen! maar 't zal allemaal wel in orde komen zeker?
|
|
Marloes
27-8-2010
|
22-2-2010 18:51:09
Komt zeker goed! Maar ben nieuwsgierig omdat mijn volgende pasbeurt pas 4 mei is, en ik heb geen duidelijke foto's van het passen jammer genoeg. Ik heb een gekleurde jurk. Hij is een hele mooie kleur paars met bloemen erop, en tule onderaan, en diamantjes, een hoop dus! Geen sieraden meer nodig dat is het voordeel eraan ;-)
|
|
Tineke
31-7-2010
|
27-2-2010 17:30:01
fiogf49gjkf0d Hey,
Mijn pasbeurt is pas eind mei! Geen foto's genomen tijdens het passen. Ik heb ook een ivoorkleurige jurk. Het voordeel is idd dat ik ook geen juwelen meer dien te dragen. Het is een model uit 1 stuk. Bovenstuk vooraan veel kant, een stukje zelfs doorschijnend aan de rechterzijde, ter hoogte van de buik. Bovenstuk achteraan volledig doorschijnend met kant, sluit met koord. Onderste stuk, rok dus, is effen stof, onderaan eveneens tule. Het bovenstuk is ook bezet met swarovskidiamantjes en langs de rechterzijde hangen er 3 koordjes bestaande uit siersteentjes...Ik vind eigenlijk dat er nogal veel steentjes zijn maar ja het model is gewoon super! Nooit gedacht dat ik dat kleed zou kiezen, wou meer iets eenvoudig maar iets eenvoudig stond me niet zo mooi... :-)
Grtjs
|
|
irka
29-6-2010
|
12-3-2010 23:25:54
beste Tineke , jij heb zo mooi je jurk beschreven dat ik vroeg me af hoeveel zal zon jurk kosten? als ik mag weten naturrlijk
groeten Irina
|
|
Esther
24-6-2011
|
11-8-2010 12:57:16
Hoi, Ik heb in Juli mijn jurk van Farage besteld model Violett bij Bruidshuis Ellen in Oostburg. Ook ik heb hetzelfde probleem dat ik hem nergens kan vinden op het internet aangezien ik ook ben vergeten om foto's te maken en ik pas in maart weer terug hoef om te passen. Ik heb gelukkig wel een stukje stof mee gekregen. Groetjes Esther
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|