Terug naar overzicht
heyOp mijn broer zijn trouw 2 jaar geleden hebben ze dat gedaan na het hoofdgerecht voor het dessert. Dan zit iedereen toch op zijn gemak. En ben je zeker niemand vergeten.Zelf ga ik dat ook doen. Lijkt me gewoon het veiligste. En kan iedereen zijn bedanktje ook wegstoppen in handtas bv.groetjes Sofie
HeyWij hebben onze bedankingen al op voorhand op tafel gelegd. Tijdens onze speech hebben we dan gezegd dat dit onze bedankingen waren naar de mensen toe. Iedereen had het meegenomen naar huis en je moet niet persoonlijk alles zitten uitdelen. Groetjes, Laura
Wij hebben ook mercikes gegeven. Wij hadden die in een grote mand in de gang staan. (allé, na het dessert pas, het was een warme dag, dan was't al wat frisser)In de speech hadden we al vermeld dat er nog voor iedereen een bedankje kwam en dat ze er maar één van moesten nemen. Ik ben dan ook geen één keer een zakje gaan halen. Als ze nog iets kwamen zeggen zei ik het wel; neem een zakje mee en schrijf nog iets in het gastenboek... We hadden voor iedereen een zakje voorzien. Ik had gedacht er nog veel over te hebben, mensen die er maar één per koppel zouden nemen ofzo, maar nee hoor. Ze zijn goed weggegaan. De overschot heb ik aan het personeel van de zaal gegeven. groetjes, Carolina