Terug naar overzicht
Ik zou dat op een tafeltje aan de uitgang zetten zodat de mensen dat zelf kunnen meenemen. Als ze afscheid komen nemen, kun je zeggen dat ze maar eentje moeten meenemen als ze willenSofie15/05/10
wij hebben dat gedaan tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, dan heb je een beetje tijd om rond te gaan
Hey,Wij zetten het gewoon op de tafel, en hangen er ineens een naamkaartje aan. Het idee van Sofie vind ik ook wel leuk, maar ik denk dat er altijd wel mensen zijn die er dan 2 meenemen. En dan heb je tegen dat de laatste mensen naar huis gaan geen bedankingen meer om te geven.Groetjes,
Merci alvast voor jullie reacties hé. Maar ik zou wel voor iedere persoon één zakje voorzien. Ik vind het wel een goed idee van Sofie om ze aan de uitgang te zetten en het dan te zeggen, bij vertrek komen de meeste mensen toch nog iets zeggen hé uit beleefdheid denk ik toch. Denk je dan nog dat de mensen er meerdere per persoon gaan meenemen? Zou ik wel wat onbeleefd vinden amai!groetjes ellen!
Hey,ik zou ook graag een bedankje afgeven op het feest en denk dat ik ons zoontje en mijn metekindje die onze bruidskindjes zijn (9 jaar en 11 jaar)dat ga laten doen direct na het eten op een rustig muziekje en als onze andere kinderen (21 en 27 jaar) willen meehelpen dan mogen zij dat ook want er zullen 150 mensen aanwezig zijnGroetjesNancy 5/6/2010
Als je ze aan de uitgang plaatst, zet ze dan bij je gastenboek! Zo weten ze meteen dat ze ook iets kunnen noteren! ;-)Groetjes,Véro
bij ons ook aan de uitgang, heb het ook altijd zo geweten. Denk echt niet dat mensen zo boertig gaan zijn om er 2 mee te nemen hoor...