Terug naar overzicht
Proficiat :DIk heb er nu al een paar gehad. Echt niet leuk he ;) komt allemaal goed.grtjs
HeykesEcht niet plezant om zo te dromen é. Ik had mijn eerste nachtmerrie bij het kiezen van men droomjurk. Zogezegd vonden ze gene binnen mijn maat ( mager ben ik niet maar ook nie echt dik). Dus kwamen ze gewoon af met een gordijnstof en deden ze rond men lenden een grote fuschia lint. Het moment zelf kon ik er nie echt mee lachen,maar nu wel, ik heb mijn droomjurk gevonden en het kort enorm in. Dus alles proberen positief te ziengroetjesPetroeska
Join the club :-)
Hey,heb ook al nachtmerries gehad,huw op 5 juni 2010 en het ging over mijn bruidsjurk (speciale kleur roos/purper) iedereen vond da lelijk,dus sliep ik daarna niet meer zo goed,was er echt van overtuigd dat dat kleed op niks trok maar na enkele goede gesprekken met mama en vriendinnen (die de kleur niet weten) heb ik het aanvaard!Ik hoop er nu geen meer te krijgen want ik moet onze 4 kinderen ook nog aankleden,nu zaterdag zijn zij aan de beurt. De éne wil een wit kostum de andere grijs en de dochter een kleed van Karen Millen,tja.....GroetjesNancy
Bij mij was het toen ik de eerste keer voor jurken ging kijken. De week nadien heb ik elke nacht slecht gedroomd over de trouw. Gelukkig was het daarna over, en nu droom ik af en toe nog daarover, vooral als ik er een tijdje veel mee bezig ben geweest. Toch iets in het onderbewuste dat bang is dat het allemaal fout gaat lopen he... :)
relax, alles komt echt wel goed!ik blijf maar dromen dat mijn kleed in brand gaat schieten door met mijn sleep over een niet goed uitgetrapte sigarettenpeuk te lopen...
ik droomde dat ik helemaal klaar en opgemaakt was en iedereen het lelijk vond, maar echt lelijk, mijn kleed, kapsel, make up, alles gewoon, nu vind ik het wel grappig dat ik dat droomde