Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress suitekledij

20-2-2010 18:44:58
Vandaag suitekledij gaan bekijken met moeder en schoonmoeder. Het kan mij niet zoveel schelen of ze lang, kort, broek nemen. Maar mijn kleed is zelf met licht gouden rok en witte bustier. En had gedacht dat iedereen beetje levendige kleuren ging nemen. Nu gaat iedereen naar aardetinten en dus bruine/grijze lange rok. Nu ben ik aan het twijfelen dat ik toch beter geen witte bruidsjurk had genomen, dan viel ik tenminste op. Nu ga ik zo precies mee met de rest pff :(

Sarah
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 566

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik20-2-2010 18:58:41

Heykes

Ik versta je heel goed. Maar je moet denken dat het om jou dag gaat en als jij supertevreden bent met u kleedje dat je zal stralen diene dag. OK zij hebben hun suitekledij aan, maar de mensen zullen maar enkel oog hebben voor u. Geloof me.

Groetjes Petroeska

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik20-2-2010 22:00:10

hey

niet makkelijk en simpel e
het zou mij ook doen twijfelen ze
maar als je je er goed in doet zeker kopen
en zeggen of op je uitnodiging zetten dat die kleuren gereserveerd zijn e dat doen ze meer hoor .
groetjes bianca

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik20-2-2010 22:00:11

hey

niet makkelijk en simpel e
het zou mij ook doen twijfelen ze
maar als je je er goed in doet zeker kopen
en zeggen of op je uitnodiging zetten dat die kleuren gereserveerd zijn e dat doen ze meer hoor .
groetjes bianca

Nancy
5-6-2010
 Meld misbruik20-2-2010 22:39:08

In de winkel waar ik men kleed gekocht heb daar hadden ze heel veel kleuren voor de suitekleding,mijn mama was bij de aankoop van mijn kleed en weet zich dus aan te passen,kon je dat ook niet aan je mama en schoonmama vragen,ze hadden er misschien rekening mee gehouden?
Maar als bruid trek jij alleen de aandacht die dag,de mensen komen om jou (jullie) te zien!!!
Ik had na de aankoop van mijn kleed nachtmerries over de kleur (speciaal roos/purper) wat zullen de mensen zeggen maar na enkele goede gesprekken met mama en vriendinnen (die de kleur niet weten!)trek ik het me ni meer aan,het is mijn (onze) dag!!!!
veel succes
mvg,Nancy

monica
22-5-2010
 Meld misbruik22-2-2010 10:16:21

ja das beetje spijtig he..ik heb ook een beetje dat gevoel met het kleed van mijn schoonzus..die gaat haar eigen trouwkleedje aandoen van toen ze vr de wet trouwde: tis wel geen klassiek trouwkleed, maar wel bijna ivoor, beige kleur, met een lichtroze tint!! ik vind dat eigenlijk echt niet kunnen... maar durf haar dat niet goed zeggen..ik zou me al beter voelen als ze een sjaaltje erbij zou dragen in een felle kleur bijvoorbeeld, maar ja;.zouden jullie het zeggen?

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik22-2-2010 11:35:51

Hey,

Iedereen komt voor jou hoor!!

Ik heb zelf een witte top met zwarte rok van vera bride uitgekozen. Als ik dat vergelijk met wat mijn ma aanhad op mijn zus haar trouw, dan kan ze evengoed zelf de bruid zijn. But who cares. Zolang ik maar goed in mijn vel zit!

Heb zels mijn zus aangeraden haar trouwkleed nog eens aan te doen. Het was té duur naar mijn smaak en op die manier kan ze het dan toch nog eens aan... maar ze wil dit zelf niet!

x Kitty

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik22-2-2010 13:04:03

Hallo,

Mijn kleed is ook niet traditioneel, nl roze-rood. Ik heb aan mijn suite gevraagd niet naar de rode tinten te gaan omdat er in mijn kleed 'rood' zit. Ze hadden hiervoor begrip, behalve mijn schoonmoeder die zei 'ik ging nu net rood kiezen'. Uiteindelijk heeft ze een andere kleur gekozen, maar toch wel een paar keer gezegd dat ze moeilijk iets gevonden had, omdat ze altijd naar 'rode' kleren greep. Mij een zorg, het is mijn feest en ik mag dus vragen wat ik wil. Ze mogen voor de rest kiezen: kort, lang, broek ... maar geen rood.
Succes
Heidi

Sarah
4-9-2010
 Meld misbruik22-2-2010 19:45:07

Bedankt voor reacties. De stress van dit weekend is al beetje weg en ben vast overtuigd van mijn kleedje dus zal sowieso stralen op de dag en iedereen zal wel zien dat ik de bruid ben :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...