Terug naar overzicht
HeykesIk versta je heel goed. Maar je moet denken dat het om jou dag gaat en als jij supertevreden bent met u kleedje dat je zal stralen diene dag. OK zij hebben hun suitekledij aan, maar de mensen zullen maar enkel oog hebben voor u. Geloof me. Groetjes Petroeska
heyniet makkelijk en simpel e het zou mij ook doen twijfelen ze maar als je je er goed in doet zeker kopenen zeggen of op je uitnodiging zetten dat die kleuren gereserveerd zijn e dat doen ze meer hoor .groetjes bianca
In de winkel waar ik men kleed gekocht heb daar hadden ze heel veel kleuren voor de suitekleding,mijn mama was bij de aankoop van mijn kleed en weet zich dus aan te passen,kon je dat ook niet aan je mama en schoonmama vragen,ze hadden er misschien rekening mee gehouden?Maar als bruid trek jij alleen de aandacht die dag,de mensen komen om jou (jullie) te zien!!!Ik had na de aankoop van mijn kleed nachtmerries over de kleur (speciaal roos/purper) wat zullen de mensen zeggen maar na enkele goede gesprekken met mama en vriendinnen (die de kleur niet weten!)trek ik het me ni meer aan,het is mijn (onze) dag!!!!veel succesmvg,Nancy
ja das beetje spijtig he..ik heb ook een beetje dat gevoel met het kleed van mijn schoonzus..die gaat haar eigen trouwkleedje aandoen van toen ze vr de wet trouwde: tis wel geen klassiek trouwkleed, maar wel bijna ivoor, beige kleur, met een lichtroze tint!! ik vind dat eigenlijk echt niet kunnen... maar durf haar dat niet goed zeggen..ik zou me al beter voelen als ze een sjaaltje erbij zou dragen in een felle kleur bijvoorbeeld, maar ja;.zouden jullie het zeggen?
Hey,Iedereen komt voor jou hoor!!Ik heb zelf een witte top met zwarte rok van vera bride uitgekozen. Als ik dat vergelijk met wat mijn ma aanhad op mijn zus haar trouw, dan kan ze evengoed zelf de bruid zijn. But who cares. Zolang ik maar goed in mijn vel zit!Heb zels mijn zus aangeraden haar trouwkleed nog eens aan te doen. Het was té duur naar mijn smaak en op die manier kan ze het dan toch nog eens aan... maar ze wil dit zelf niet!x Kitty
Hallo,Mijn kleed is ook niet traditioneel, nl roze-rood. Ik heb aan mijn suite gevraagd niet naar de rode tinten te gaan omdat er in mijn kleed 'rood' zit. Ze hadden hiervoor begrip, behalve mijn schoonmoeder die zei 'ik ging nu net rood kiezen'. Uiteindelijk heeft ze een andere kleur gekozen, maar toch wel een paar keer gezegd dat ze moeilijk iets gevonden had, omdat ze altijd naar 'rode' kleren greep. Mij een zorg, het is mijn feest en ik mag dus vragen wat ik wil. Ze mogen voor de rest kiezen: kort, lang, broek ... maar geen rood.SuccesHeidi
Bedankt voor reacties. De stress van dit weekend is al beetje weg en ben vast overtuigd van mijn kleedje dus zal sowieso stralen op de dag en iedereen zal wel zien dat ik de bruid ben :)