Terug naar overzicht
heyIk heb hier op het forum al veel gehoord van Rent-a-priest. Dat zou wel goed zijn.Onze mis wordt geleid door de neef van mijn papa, en dat is en hele leuke pastoor, hij laat ons ook onze zin een beetje doen.GroetjesVicky09.09.06
Hallo,Wij hebben voor ons huwelijk op 03/09/2005, ook gekozen voor een alternatieve viering.Wij waren heel tevreden over ons consulente, maar zij is verbonden aan het centrum in Gent.Ons viering was prachtig.Een dikke pluim voor ons consulente, echt waar.Anders moet je maar eens kijken op de websitehttp://www.plechtigheden.be/ Groetjes,Els
Van waar ben je??Mijn broer is pastoor, en als ik hem een mis zie doen, dan denk ik heel vaak: waarom doen meer mensen het niet zo? Onze viering wordt door hem gedaan natuurlijk en ik heb er het volste vertrouwen in!
hoi Nathalie,Mijn verloofde en ik hebben gekozen voor een vrijzinnig humanistische viering en dus leidt een moreel consulente onze viering! Wij zijn naar het vrijzinnig centrum in Leuven gestapt! Onze consulente is heel geschikt en vriendelijk, ze heeft ook ervaring met huwelijken! Ik hoop dat jullie je niet laten afschrikken door 1 slechte ervaring met een consulent want een vrijzinnige viering is iets prachtig unieks, dat heb je niet met een kerkelijke viering, vind ik!Heel veel succes nog met de voorbereidingen!
Hoi Els, wij zijn van Mol (Kempen) maar ons feest gaat door in Laakdal, waar we ook de viering zouden willen houden (prachtige tuin). We zijn dus op zoek naar iemand omgeving Kempen of evt. Limburg....en waar het dus wat mee klikt. Zou leuk zijn als je broer van die kanten was? Alvast bedankt aan iedereen voor de reacties!Nath
Hallo Nathalie,Geven jullie toevallig jullie feest in de Maekelhoeve? Ik las net dat je je feest in Laakdal geeft dus het zou kunnen! Wij geven in februari daar ons feest! Veel succes in alle geval!
hey Monja,nee, wij geven ons feest in het Hof van Eden (vlak aan de brug, eronder eigenlijk)op 17 juni. als studente was het steeds goed weer in de blok, vandaar de datum:-)
hallo nathalieWij denken ook zo over de kerk en daarom hebben wij gekozen voor Rent-a-Priest. Op de website kwam de tekst van Norbert Bethune ons zeer goed over. Ik heb reeds contact met hem gehad en onze viering zal eruit zien zoals wij het willen.GroetjesCaroline