TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jennifer
30-7-2010
|
21-2-2010 12:17:38
wij werken met iemand samen van berlare, ze doen zang en piano. stuur mij een mailtje als je geintreseert bent en ik geef je de gegevens door Jennifer_t1986@hotmail.com
Mvg Jennifer xx
|
|
Wouter
|
21-2-2010 12:28:03
Hey, Duas misschien iets voor jullie? Piano en gitaar. Huwelijksviering op maat (verzoeknummertjes dus mogelijk). www.duas.be
Groetjes
|
|
Tine
28-8-2010
|
21-2-2010 13:27:05
|
|
sanderijn
|
22-2-2010 10:41:19
Beste Sigrid en Anthony, contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Ik kan jullie zeker verderhelpen. Ben zelf ook professioneel muzikante en woon in Osost-Vlaanderen. Mvg, Sanderijn
|
|
cheeru
|
25-2-2010 13:57:56
|
|
cheeru
|
25-2-2010 13:58:03
|
|
Eva
|
25-2-2010 19:12:36
fiogf49gjkf0d Hallo, Wij zijn een professioneel zangduo uit de buurt van Kortrijk en Gent. Wij zingen met begeleiding van piano. Als je ons eens aan het werk wil horen online of meer info wil, mail dan naar vocekava@gmail.com Zowieso veel succes gewenst! Eva
|
|
Lien
16-2-2008
|
26-2-2010 17:08:43
fiogf49gjkf0d Hallo! Wij hadden David & Koen (zang, piano en gitaar) dus precies wat je zoekt. Het was echt beeldschoon! Je kan hen vinden via www.davidenkoen.net.
Wij hebben enorm veel positieve feedback gekregen op onze keuze, live muziek is ook zoveel persoonlijker dan CD'tjes. Het intredelied 'I will be your bride' was genoeg om mij tot tranen te brengen... Ik kijk nog regelmatig naar onze DVD en krijg telkens opnieuw kippenvel.
Groetjes!
|
|
Ilse
|
6-3-2010 7:46:07
Dag Sigrid en Anthony,
Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Ook enkel zang en gitaar mogelijk. Meer info vind je op www.yune.be !
Groetjes, Ilse
|
|
ilse
|
14-3-2010 17:41:13
Hallo!!
Wij zijn 3 enthousiaste muzikanten uit Vlaams-Brabant! (Diest - Melkwezer)
Jouw wens is onze uitdaging.
We hebben ondertussen al een mooi repertoire waar je in kan snuisteren.
Eigen keuzes zijn natuurlijk ook welkom!
Kunnen we jullie bekoren met onze zang en de klanken vanop de piano en gitaar?
Vele groetjes
Ilse Bram en Steve
muziekgroep_bis@hotmail.com
|
|
Margot
|
13-4-2010 9:49:44
Hallo Sigrid,
Ik hoop dat je al iemand hebt gevonden, maar mocht dit niet zo zijn, kun je het wellicht bij Patricia Foort proberen. Dat is een vriendin van mij die al tijdens diverse huwelijksceremonies heeft gezongen. Wellicht kan zij jou verder helpen. Zij heeft een eigen website.
Heel veel plezier en geluk.
Groetjes,
Margot
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|