Terug naar overzicht
Hoi Ellen,dat hangt allemaal van je dagplanning af he. Bij ons is het ongeveer hetzelfde, 11.15 voor de wet trouwen, en dat is ong 5 minuutjes rijden. Maar je moet minstens 10 minuutjes van tevoren daar zijn, dus wij rekenen 11u daar zijn. Ik ga om 7u naar de kapper, zij zei me dat ik zeker op een uur daar zitten moet rekenen, dus ben ik rond 8.15 thuis, dan komt de make up rond half 9, 9u ontbijten en klaarmaken, en om 10u komt iedereen. Wij doen dan om 10u de foto's met de familie, en we vertrekken 10.50. Kwestie van zeker op tijd te zijn. Er gaan altijd wat dingen mislopen, mensen die verloren zijn gereden, dingen die er nog niet zijn, boeket dat nog gehaald moet worden, enz. Dus daarom rekenen wij wat extra tijd daarvoor. Je gaat hoe dan ook zenuwachtig zijn, en als je dan moet stressen, ga je nog zenuwachtiger zijn. Denk dat je best ruim tijd voorziet :)Succes!
ik heb net hetzelfde, 11u wet, ook vlakbij, om half 8 bij de kapper voor krullen... denk dat je ruim bent dan, maar beter dat dan stess omdat je niet op tijd klaar geraakt...
Wij trouwen ook om 11u voor de wet en onze planning ziet eruit als volgt:06.15: opstaan en douchen (zal niet zo lang duren want benen ontharen enz. doe ik op voorhand, maar ik voorzie toch genoeg tijd zodat ik relax ben)07.00: make-up (aan huis)08.00: haar opsteken (bij kapper vlakbij)09.30: verder klaarmaken (kleed aandoen enz.)10.30: aankomst vriend en toekomstige schoonfamilie + ontbijten11.30: vertrek gemeentehuis11.00: wettelijk huwelijk11.30: kerkelijk huwelijk13.00: vertrek locatie foto's16.00: aankomst feestzaal17.00: receptie (2u)19.30: aankomst gasten avondfeestZiezo...