TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marjorie
20-8-2010
|
21-2-2010 21:23:42
In open huis te Stadne kunt ge met open vuur buiten zitten, ge kunt er zelfs blijven kamperen of in de vakantiehuisjes blijven slapen met zo'n 45 man. Qua traiteur ben je ook vrij als ik me het goe herinner, maar je kunt er ook barbeque laten doen door hen.
De zaal vonden wij niet groot en speciaal genoeg en hebben die zaal dus daarom niet geboekt, maar is wel een bezoekje waard! Wie weet is het voor jullie wel hetgene je zoekt.
Groetjes en veel succes nog met het zoeken!
|
|
MELANIE
20-5-2011
|
22-2-2010 11:33:02
Hoi Ife, sorry dat ik niet kan antwoorden op je vraag maar ik moet jou wel iets vragen. Zou jij nog bij mij in klas gezeten hebben in de basisschool in Veldegem? (ik vraag het je zo omdat ik je achternaam niet op deze site te grabbel wil gooien) Groetjes en een dikke proficiat! Melanie
|
|
Heidi
10-7-2010
|
22-2-2010 12:54:07
Hallo
In lichtervelde heb je een leuke zaal 't stoasje', ze hebben een binnenkoer, maar ik vrees dat een kampvuur niet zal mogen (omdat je tussen de huizen zit.). Ze hebben een website www.feesthuyzstoasje.be Bij de Plaetsemolen in Oedelem (denk ik) ben je ook vrij van traiteur.
Zeer mooi ingericht.
Groetjes Heidi
|
|
Ife
15-7-2011
|
22-2-2010 17:42:33
Dag Melanie,
ja hoor, dat kan! Ik zat in Veldegem tot en met het 4de leerjaar :-)
|
|
evelien
17-7-2010
|
22-2-2010 18:52:40
Hallo,
Wij zijn vorig jaar uitgenodigd op een trouw in Ruddervoorde. Het koppel had ook een intiemer feest, met ongeveer 60 -80 mensen. De locatie was een afgelegen kasteel in Ruddervoorde. Geen verplichte traiteur, geen restaurant in het kasteel. Ze hadden voor de ingang van tkasteel een soort grote party-tent gezet, en iedereen danste half buiten, half onder de tent. Er werd 's nachts vuurwerk afgestoken! Prachtige ligging, omringd door bomen, mooi, maar oud kasteel, heel origineel. Ik denk dat kampvuur wel mogelijk is. Groetjes, Evelien
|
|
Ife
15-7-2011
|
22-2-2010 19:10:48
Dag Evelien. Was dit soms Kasteel Baesveld?
|
|
Joyce
17-4-2010
|
16-3-2010 14:20:35
't tof Steedje in Hooglede is zeer leuk! Wij wilden graag deze locatie, maar ze was wat te klein voor ons...
http://www.tofsteedje.be/
Groetjes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|