Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

persoonlijk uitnodigen of niet?

21-2-2010 19:50:39
Hallo,

wij zijn momenteel bezig met het opstellen van onze tekst voor de uitnodigingen. Wij vragen ons echter twee dingen af: 1) hoelang op voorhand moet je de uitnodigingen versturen? 2) is het nog "mode" van de tantes en nonkels persoonlijk uit te nodingen? Wij hebben er namelijk redelijk veel (verspreid over gans België) en hier zou dus enorm veel tijd in kruipen. Aan de andere kant willen we ook niet dat ze zich gepasseerd gaan voelen. Maar als we ze allemaal willen doen, dan moeten we voor het versturen van de uitnodigingen al héél vroeg aan onze "toer" beginnen om rond te geraken. een dilemma dus

bride
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 901

Dominique
26-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 20:17:22

Hi bride !

Het verzenden van de uitnodigingen is ong. 6 à 8 weken, niet eerder (anders vergeten mensen het) maar ook niet later zodat ze nog tijd hebben om te antwoorden.

Voor tantes en ooms kan ik je eigenlijk niet verder helpen aangezien er bij ons nauwelijks zijn. Anderzijds is het een voordeel als je langsgaat omdat je dan wel aanstonds weet of ze komen of niet, zodat je hen dan kan noteren op je gastenlijst.

Veel plezier nog met de voorbereidingen.

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 20:55:04

Wij gaan waarschijnlijk niet langs bij mensen, maar gaan wel zoveel mogelijk uitnodigingen zelf in de bus steken om zo wat postzegels uit te sparen!
Wij gaan onze uitnodgingen wel ongeveer 10 weken op voorhand versturen aangezien wij op een vrijdag trouwen, en heel wat mensen dus verlof moeten nemen als ze bij onze viering aanwezig willen zijn...

groetjes!

karolien

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik21-2-2010 21:40:54

Hallo,

Wij trouwen op 07/08/10 en begin juni begin ik met het uitdelen van de uitnodigingen. Wij geven ze ook niet persoonlijk af aan de tantes en nonkels. We hebben er ook teveel en ze wonen ook overal rond (tot in Portugal). We dragen er wel zoveel mogelijk rond om net als Karolien wat postzegels uit te sparen. Dat komt dan op 50 postzegels ipv 200, dus tis wel de moeite om wat rond te rijden!!
Succes
Nathalie

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 22:50:21

Hey,

Wij gaan onze uitnodigingen ook gewoon opsturen, want hebben geen tijd om overal langs te gaan. We hebben al een dochtertje en werken allebei full time en ik denk dat het tegenwoordig ook niet meer altijd zo wordt gedaan. Ik weet dat ze dat vroeger wel deden de uitnodiging persoonlijk gaan afgeven, maar tegenwoordig krijg ik ze ook gewoon in mijn bus. Je doet het hoe je het zelf wilt natuurlijk!
groetjes ellen!

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik22-2-2010 8:10:11

wij gaan wel bij verschillende mensen ze persoonlijk afgeven... Ook bij verschillende goede vrienden. Ze vragen er ook zelf achter, want zeggen ze: 'Dan gaan we der enen op drinken e!'
Maar zeker niet overal!!! En bij mensen die enkel naar receptie komen doen we het ook niet, vinden we niet echt gepast.

Groeten,
Astrid
110910

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik22-2-2010 10:27:19

Wat dat betreft, hebben we 't gemakkelijker. M'n aanstaande is Nederlander en daar is dat al niet zo gewoonte, en bij mijn familie doe ik dat gewoon op 'n familiefeest, zijn ze allen aanwezig en heb je er maar vijf minuten voor nodig. Maja, je moet dan wel nog neefjes/nichtjes, etc... hebben dat gedoopt wordt/communie doet, ...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-2-2010 12:06:12

Wij zijn vroeg met de uitnodigingen begonnen. 3 maand op voorhand maar tegen dat iedereen zijn uitnodiging had was het al wel meer dan een maand verder. Ook wij hebben tantes en nonkels persoonlijk uitgenodigd. Dit was geen keuze, het zou ons anders niet in dank zijn afgenomen. (vooral bij de oudere generatie). Een deel zou gewoon niet komen. Wij hadden wel het geluk dat ze redelijk dicht bij elkaar wonen. Wij probeerden er zo 3 op een dag te doen maar dat is niet altijd gelukt. Overal geraak je niet zo maar buiten hé.

groetjes, Carolina

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik22-2-2010 15:24:56

Hallo,

Ik sluit me aan bij de meining van Carolina.

Gwen
14.05.2010.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info