TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
robben
20-5-2006
|
2-12-2005 15:59:05
Mijn schoonbroer en schoonzus hadden dit als intredeliedje in de kerk. De tekst zelf ken ik niet echt maar het is wel een liefdesliedje o.a.'ik aanbid de grond waarop je loopt...'.
|
|
Evy
26-8-2006
|
2-12-2005 16:09:21
Een echte vertaling heb ik het op het net niet gevonden, dus ben ik zelf aan het vertalen gegaan. (poging tot he) Het is inderdaad een heel mooi liedje! Ook een van mijn lievelingsnummers:
Er zal nooit meer een avond als vanavond zijn en ik heb ook nooit eerder de passie van een kus gevoeld, zoals de jouwe ...
We zijn ergens ver weg, gevangen in een aanraking Wie zou er ooit geloofd hebben, dat we zoveel kunnen voelen, zoals we nu doen?
Liefste, wanneer de zon zich probeert te verschuilen, en de donderwolken komen op, Denk aan mij, liefste en je kan heel de wereld aan
refrein: Want ik , aanbid de grond waarop je loopt, en ik, zal van je houden totdat ik sterf En ergens op "onze weg", als we ouder geworden zijn Aanbid ik nog steeds de grond waarop jij loopt
Niemand kan ook maar begrijpen dat ik nog veel meer voor je kan voelen dan ik nu doe op dit moment, maar jij kan het wel begrijpen op een of andere manier.
Niets houdt ons tegen, vanavond als we samen in bed liggen, om vredig te slapen in de armen van de liefde.
refrein
hopelijk ben je er iets mee, ookal is het nogal vrij vertaalt
|
|
davida
7-9-2008
|
2-12-2005 16:25:58
hoi evy hartelijk bedankt voor de vertaling ben er erg blij mee groetjes
|
|
Catherine
27-5-2006
|
3-12-2005 13:05:18
Hey Davida,
Blijkbaar heeft clouseau een nederlandse versie van worship gemaakt en zou deze Onvergetelijke Nacht heten: http://users.skynet.be/eve.helsen/songforkosovo.htm
Het is wel duidelijk geen vertaling maar deze tekst is ook wel heel mooi (heb zelf geen idee hoe het klinkt).
groetjes, catherine 27.05.2006
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|