Terug naar overzicht
Dag Nathalieik weet niet of een outletwinkel een optie is? Mijn aanstaande schoonmoeder en -zus hebben beiden hun kleedje gekocht bij outletwinkel Anne-Sophie in St-Martens-Latem. Ze hebben ook een winkel in het Brusselse. Hun website: www.anne-sophie.be voor meer info. Hun kleedjes hebben tussen 100 en 200 euro gekost.veel plezier nog!Els
Idem als Els, in Halle is er bij Dens (basiliekstraat) ook veel keuze.
heymijn mama heeft een kleedje met giletje van dries van noten gekocht.Leuke is dat ze het nadien nog kan doordragen.Bij suitekledij is het voor één dag.Zeker een aanrader want is prachtig!!!
Hallo,Ikzelf ben voor mijn bruidsjurk naar Pierre Yves outlet geweest en ben daar super geholpen. Mijn mama is naar Ann-Sophie in Sint martens Latem geweest. Ze heeft zeer mooie kledij voor 150 €, een broek (met voile = rok) en vestje in voile. Ze moet wel nog op zoek naar een topje, want dat hadden ze niet in haar maat. Ze zal het ook voor feestelijke gelegenheden nog eens kunnen aandoen.SuccesHeidi10/07/2010
Nathalie Mijn moeder en schoonmoeder hebben hun kledij in een bruidswinkel gekocht, wel allebei een setje top-rok zodat ze dit achteraf nog kunnen combineren met andere kledij. Zodat het zeker niet voor 1 dag zal zijn. Mijn zussen kijken in de 'gewone' winkels, daar verkopen ze ook vaak mooie feestkledij, maar die hoeft dan zeker geen 500 tot 700euro te kosten zoals het in een echte bruidswinkel wel altijd is... groeten
Mijn mama en zus hebben gisteren hun suitekledij gekocht in Moderna in Schepdaal. Mijn zus haar kleedje en sjaal was rond de 600 en mijn mama haar outfit 3stuks, rond de 800 euro. ze kunnen het zeker nog apart dragen dus het is niet voor 1 keer. Als je iets in het lang neemt is dit moeilijker denk ik. Mijn schoonmoeder haar outfit wordt op haar 'gat' gemaakt bij wijze van spreken :-) en kost rond de 1100 euro, wel 4 stuks, heeft er een broek bij genomen. Tja... Het is niet goedkoop maar zoveel zullen ze niet in de suite moeten lopen ook bij ons... :-)En ze wouden het allebei echt wel... dus:-)Veel succes bij je zoektocht!Astrid110910
mijn trouwkleed komt van bij Clair de femme (www.clairdefemme.be ) dichtbij de Leeuw van Waterloo en daar verkopen ze ook suitekledij tussen de 100 en 300 euro.Sylvie
Bedankt voor de reacties!Nathalie.