Terug naar overzicht
Hey Kitty,Das natuurlijk ni leuk, maar je moet wel realistisch zijn dat 75 € voor een verlovingsring met steentjes echt niet veel is. Die mensen hebben hem al eens kosteloos "hersteld" en dat vind ik al heel sportief van hen !De krassen en deukjes zullen ze misschien met een keer te polijsten wel kunnen wat maskeren, maar dat steentje denk ik niet dat in aanmerking gaat komen voor herstelling via hun. Hoe lang heb je nog tot aan je trouw ? Kan je het zo niet laten en dan je verlovingsring gewoon vervangen met je trouwring. Want ik denk dat de herstelling van je ring om den duur even veel of meer gaat kosten als de oorspronkelijke ring zelf (en voor jou en de winkelier)... Kwestie van goede vrienden te blijven, zeker als ook je trouwringen bij hen besteld zijn.Veel succes in ieder geval en laat weten wat het geworden is !TINA
Hey,zo'n fijne ring zal wel problemen blijven geven. Voorzichtiger zijn en zeker niet dragen op je werk. Bij mijn weten mag dat meestal ook niet als opvoedster omwille van hygiëne.Veel geluk met de trouwringen.Groetjes.
Het steentje uit mijn verlovingsring (kostte rond de 120 euro) is er al twee maal uitgevallen. Telkens werd dit kosteloos vervangen en we hebben de garantie gekregen dat ze dit ook altijd zullen blijven doen. Een steentje mag er ook gewoon niet uitvallen hé, hoe duur de ring al dan niet is. En dat beseft de juwelier meestal heel goed hoor...
Ben net langsgeweest bij de juwelier en ze gaan eens kijken wat ze der aan kunnen doen.Sorry, maar ik vind zeker niet dat omdat je een ring hebt van 75euro, dat deze kapot mag gaan omdat je een ganse avond in je handen hebt geklapt!!De verkoopster zei dat ze zelf ook veel zilver draagt en dat ze hier van schrok!Even afwachtenx Kitty
Ik denk ook dat een ring van 75€ niet zomaar kapot hoeft te gaan omdat je toevallig wat te enthousiast geklapt hebt... 75€, dat is 3000 frank he! Dat is wel veel geld :) Enfin, hoop dat ze 'm kunnen maken!
Nee een ring zou niet mogen vervormen,maar hoe je het draait of keert, met een zilveren ring is dit risico nu eenmaal groter. Ik heb in het verleden verschillende zilveren ringen gehad die dit probleem hadden. Dus ik vrees dat je er niet veel aan zal kunnen doen, je gaat dat blijven voor hebben. grtjs