Terug naar overzicht
Je kan eender welke mis nemen maar het gedeelte van de eucharistie eruit laten. Ipv korte teksten kan je dan wel al eens een langere tekst nemen. groetjes, Carolina
dag,Met of zonder eucharistie boekje blijft gelijk je kan misschien een liedje meer nemen?Groetjes Frida
heb t van ons doorgestuurd!groetjes Kristien
Bedankt voor de reacties!
Wil je mij ook het misboekje mailen? Wij trouwen op 21-08-2010 en ik moet er nog aan beginnen. Ook wij hebben gekozen voor een mis zonder eucharistie. ramaekersinge@hotmail.com Groetjes Inge
Hoi iedereen, ook wij gaan trouwen zonder eucharistie en we moeten nog beginnen aan t misboekje dus een voorbeeldje zou zeer welkom zijn! Ons emailadres is : tom.hanegreefs@gmail.com Alvast bedankt! Groetjes, Laura
Ook ik ben druk bezig aan ons boekje... voorbeeldjes welkom op aanstaandbruidje@gmail.com. Dankjulliewel!
Hallo iedereen Graag had ik ook enkele voorbeelden gehad van een viering zonder eucharistie. Dus voorbeeldjes zijn altijd welkom!! In ieder geval bedankt evytje26@hotmail.com
ook ik wil graag enkele voorbeeldjes krijgen, ben volop bezig aan het boekje. wij combineren het, word een gebedsviering met doop van ons jongste zoontje.
men mail, moonstine@hotmail.com alvast bedankt!
Mijn partner en ik stappen in het huwelijksbootje op 04/08/2012, graag zou ik mijn misboekje zelf ontwerpen. Enige suggesties of voorbeelden? sarah-terweduwe@hotmail.com Mercikes
Hallo, Kan er ook iemand naar mij een voorbeeldje sturen van een gebedsviering misboekje? Ik ben er volop aan bezig maar zit echt vast. Alvast bedankt! Groetjes, Ejsoor@hotmail.com
Hallo, gisteren samengezeten met de pastoor, en een misviering zonder eucharistie lijkt ons het leukst, kunnen jullie ook naar mij een voorbeeldje sturen aub! Alvast bedankt voor de moeite en succes met jullie huwelijk! groetjes laurencevanmeenen@hotmail.com
Hey! Wij trouwen op 3 september en ik ben ook stilaan bezig met het opstellen van een misboekje.
Kan je het mij nog doormailen?Mvg, isagirl@live.be