Terug naar overzicht
Eva,Ik ben al 2 keer langs geweest bij La Sposa ('k had wel iedere keer een afspraak gemaakt)Echt eerlijke en vriendelijke mensen, en je mag passen zoveel je wilt. Een klasse zaak!Ik heb dan ook m'n trouwjurk daargevonden.Groetjes,Tilly(06/05/06)
Hoi evaZeker een aanrader! Mijn man zijn kostuum komt van daar: perfecte dienstverlening, niets is hen teveel.Mijn beste vriendin haar jurk kwam van daar en ook hetzelfde verhaal: perfecte service!Mijn trouwjurk kwam van Linea Raffaelli in Brugge en qua service: daar kan er niets aan tippen denk ik.Groetjes,Sophie
Dag eva,mijn reactie is niet positief van La Sposa. Ik zelf ben er niet langs geweest maar mijn vriendin heeft er haar kleed gehaald en op het feest was haar jas van haar kleed gescheurd. Misschien iets wat je ook bij andere wnkels kan tegen komen. Maar het is wel erg jammer als dat gebeurt. En ook zij kende iemand die dit ook had tegen gekomen met een kleedje van La Sposa. groetjes
Hoi,Onze gehuurde kostuums komen van daar, en toen waren ze erg vriendelijk. Ik ben daar echter in het verleden al verschillende keren geweest, en vond hen toen alles behalve vriendelijk. Ik vond dat die mensen niet eerlijk zijn. Ze doen alles om te verkopen. Mijn ma is daar voor het huwelijk van mijn zus alleen geweest voor haar kleren. Toen ze de eerste keer moest gaan passen zijn mijn zus en ik meegeweest. De kledij die ze gekocht had stond haar absoluut niet, ze leek 10 jaar ouder. Die mensen zeggen gewon altijd dat het mooi is, als ze maar verkopen.De volledige suite komt nu van Primadonna in Deerlijk. Wat een verschil, dat is pas service!Mijn keuze is alleszins vlug gemaakt.Groetjes,Joke17/12/2005nog 12 dagen
Hoi eva, ik heb daar onlangs ook mijn droomjurk gevonden. Ik twijfelde ook tussen 2 kleedjes. Maar ik had wel een vriendelijke verkoopster vond ik . Door mijn twijfels heb ik elk kleed wel drie keer aangepast en dat was geen probleem. Kostuums voor de suite en mijn schatje komen ook van daar. Maar ik denk dat het een persoonlijke keuze is. xxxxxxxx