Nu Online
Momenteel zijn er 537 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning

22-2-2010 13:28:31
Hallo,

Momenteel zijn wij bezig met onze dagplanning maar we weten niet of we te krap bezig zijn of ruim genoeg.

Momenteel ziet het er zo uit:

7u - 9u kapster + make-up 6 personen
9u15 aankomst suite
10u aankomst bruidegom
11u - 11u45 wettelijk huwelijk: persoonlijke viering
11u45 - 12u15 drankje na huwelijk
13u aankomst feestzaal:broodjesmaaltijd
13u30 - 15u30 foto's op locatie
15u30 - 16u verfrissen
16u - 18u eerste receptie
18u - 19u voorgerecht
19u - 20u aankomst avondgasten
20u menu: soep, hoofdgerecht, dessert
23u30 openingsdans

Groetjes

Lendsey
9-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 449

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik22-2-2010 13:45:37

Hej Lendsey,

Heb jij het bij de persoon va nde make-up nagevraagd hoe lang het duurt om iemand op te maken. Bij mij is dit ongeveer een half uurtje, als 1 persoon 6 personen moet opmaken zal dit toch langer duren dan 2 uur vrees ik.

Persoonlijk vind ik ook wel dat er veel tijd is tussen aankomst suite en aankomst bruidegom. (maar weet natuurlijk niet wat de plannen zijn)

De afstand naar de locatie voor de fotoshoot, hoe ver is die? Want als het een half uurtje rijden is bvb, heb je maar een uur niet meer voor een fotoshoot, wat niet zo heel veel is.

De rest lijkt mij een goede planning.

Eva

evy
1-3-2009
 Meld misbruik22-2-2010 13:58:33

Tijd voor make up lijkt mij ook heel weinig als 1 persoon moet schminken.

'k Zou wel een 45 minuten tussen aankomst suite en bruidegom houden, er komt altijd wel iemand te laat ;-)

Hou er ook rekening mee dat de gasten van de receptie al eens durven blijven 'plakken'.
Wat ik ook raar vind: om 19u voorgerecht, om 20u avondgasten. Krijgen zij geen voorgerecht? Aperitief? Moeten zij direct mee aan tafel dan?

Denk er ook een beetje aan dat mensen niet graag lang aan tafel zitten. Om 23.30u de openingsdans lijkt me heel erg laat, maar hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel gasten je hebt...

Geniet van jullie dag!

Lendsey
9-10-2010
 Meld misbruik22-2-2010 14:31:52

Hallo,

Afstand fotolocatie zou maar 10min rijden zijn. Omdat wij met heel wat avondgenodigden zijn en grote familie hebben kozen we ervoor om een aparte formule te hanteren die wel vaker gedaan wordt bij de familie. Nonkels en tantes krijgen voorgerecht terwijl andere genodigden aankomen en een aperitief aangeboden krijgen. We hebben momenteel een kleine 200 personen voor avondfeest, waardoor ik denk dat openingsdans niet veel vroeger zal lukken... De make-up wordt gedaan door 2 personen. Terwijl de ene bij de kapper zitten, gaan de andere voor make-up en dan afwisselen...

Misschien inderdaad best wat vroeger beginnen dan...

Alvast bedankt voor de tips!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...