Terug naar overzicht
Hej Lendsey,Heb jij het bij de persoon va nde make-up nagevraagd hoe lang het duurt om iemand op te maken. Bij mij is dit ongeveer een half uurtje, als 1 persoon 6 personen moet opmaken zal dit toch langer duren dan 2 uur vrees ik.Persoonlijk vind ik ook wel dat er veel tijd is tussen aankomst suite en aankomst bruidegom. (maar weet natuurlijk niet wat de plannen zijn)De afstand naar de locatie voor de fotoshoot, hoe ver is die? Want als het een half uurtje rijden is bvb, heb je maar een uur niet meer voor een fotoshoot, wat niet zo heel veel is.De rest lijkt mij een goede planning.Eva
Tijd voor make up lijkt mij ook heel weinig als 1 persoon moet schminken.'k Zou wel een 45 minuten tussen aankomst suite en bruidegom houden, er komt altijd wel iemand te laat ;-)Hou er ook rekening mee dat de gasten van de receptie al eens durven blijven 'plakken'. Wat ik ook raar vind: om 19u voorgerecht, om 20u avondgasten. Krijgen zij geen voorgerecht? Aperitief? Moeten zij direct mee aan tafel dan?Denk er ook een beetje aan dat mensen niet graag lang aan tafel zitten. Om 23.30u de openingsdans lijkt me heel erg laat, maar hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel gasten je hebt...Geniet van jullie dag!
Hallo,Afstand fotolocatie zou maar 10min rijden zijn. Omdat wij met heel wat avondgenodigden zijn en grote familie hebben kozen we ervoor om een aparte formule te hanteren die wel vaker gedaan wordt bij de familie. Nonkels en tantes krijgen voorgerecht terwijl andere genodigden aankomen en een aperitief aangeboden krijgen. We hebben momenteel een kleine 200 personen voor avondfeest, waardoor ik denk dat openingsdans niet veel vroeger zal lukken... De make-up wordt gedaan door 2 personen. Terwijl de ene bij de kapper zitten, gaan de andere voor make-up en dan afwisselen...Misschien inderdaad best wat vroeger beginnen dan...Alvast bedankt voor de tips!