Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ventje 4 maand weg...

2-12-2005 20:32:30
Hey,

mijn verloofde is militair en zit momenteel voor 4 maand in Afghanistan. Wij trouwen op 1 september 2006, maar door die zending is de hele voorbereiding een beetje stilgevallen. Stadhuis, fotograaf en avondfeest is allemaal vastgelegd, maar nu heb ik zo het gevoel dat ik niets meer kan doen de volgende maanden. Wat kan ik in mijn eentje doen? En wat moet dringend nog gebeuren?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 592

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik3-12-2005 0:32:42

Hallo Lieve,

Je hebt al veel gedaan hoor, stadhuis, fotograaf en avondfeest. Mag je al trots op zijn. Ik heb nog niets vast gelegd, maar weet al wel ongeveer wat het gaat worden. Heb al een jurk gevonden, weet al welk zaaltje enz moet alleen nog gaan vast leggen.
Maar we hebben tijd genoeg, toch?
Wij trouwen ook op 1 sept 2006, jij bent de eerste die ik hier tegenkom die ook op deze dag trouwt. Leuk hoor !!
Ik kan je helaas (nog) niet verder helpen met de planning, ik loop achter als ik jou hoor!
Heel veel succes in ieder geval.

Groetjes Mireille
01-09-2006

Els
1-4-2006
 Meld misbruik3-12-2005 7:42:32

Maak al maar een afspraak voor je trouwkleedje!! Ik was zes maanden op voorhand en kreeg naar mijn voeten dat ik te laat was! en voor de rest? ik weet niet hoe jullie het allemaal willen doen, maar wij hebben heel veel zelf gedaan (uitnodigingen, huwelijkskaars, kaarsen voor op tafel 's avonds, de 'cadeautjes voor de kindjes'), dus daar kan je misschien toch al wel iets aan doen, als jullie het zelf zouden willen maken?? Voor de rest... bij ons lag alles ook heel snel vast (fotograaf, zaal,...), maar daarna hebben we moeten wachten tot een half jaar voor onze trouw om terug in actie te kunnen schieten, want je kan nu eenmaal niet alles maanden op voorhand plannen! Wij zitten nu op vier maanden, en bijna alles is in orde!, dus je zal alles nog wel kunnen doen als je ventje terug is hoor!

groetjes,
Els

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik3-12-2005 12:30:49

Achter je kleedje gaan, daarvoor mag hij er toch niet bij zijn :)

En je kan al aan je misboekje beginnen.

Ik bewonder je hoor, dat je dat aankan. Een vriendin van mij haar man is ook militair. Hij is sinds zaterdag terug uit Rwanda en heeft eerder dit jaar ook al in Afghanistan gezeten. Dus veel sterkte gewenst!

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...