Terug naar overzicht
Hallo Lieve,Je hebt al veel gedaan hoor, stadhuis, fotograaf en avondfeest. Mag je al trots op zijn. Ik heb nog niets vast gelegd, maar weet al wel ongeveer wat het gaat worden. Heb al een jurk gevonden, weet al welk zaaltje enz moet alleen nog gaan vast leggen.Maar we hebben tijd genoeg, toch?Wij trouwen ook op 1 sept 2006, jij bent de eerste die ik hier tegenkom die ook op deze dag trouwt. Leuk hoor !!Ik kan je helaas (nog) niet verder helpen met de planning, ik loop achter als ik jou hoor!Heel veel succes in ieder geval.Groetjes Mireille01-09-2006
Maak al maar een afspraak voor je trouwkleedje!! Ik was zes maanden op voorhand en kreeg naar mijn voeten dat ik te laat was! en voor de rest? ik weet niet hoe jullie het allemaal willen doen, maar wij hebben heel veel zelf gedaan (uitnodigingen, huwelijkskaars, kaarsen voor op tafel 's avonds, de 'cadeautjes voor de kindjes'), dus daar kan je misschien toch al wel iets aan doen, als jullie het zelf zouden willen maken?? Voor de rest... bij ons lag alles ook heel snel vast (fotograaf, zaal,...), maar daarna hebben we moeten wachten tot een half jaar voor onze trouw om terug in actie te kunnen schieten, want je kan nu eenmaal niet alles maanden op voorhand plannen! Wij zitten nu op vier maanden, en bijna alles is in orde!, dus je zal alles nog wel kunnen doen als je ventje terug is hoor!groetjes,Els
Achter je kleedje gaan, daarvoor mag hij er toch niet bij zijn :)En je kan al aan je misboekje beginnen.Ik bewonder je hoor, dat je dat aankan. Een vriendin van mij haar man is ook militair. Hij is sinds zaterdag terug uit Rwanda en heeft eerder dit jaar ook al in Afghanistan gezeten. Dus veel sterkte gewenst!Vicky09.09.06