Terug naar overzicht
Hej Sarah,de dames kan je ook een corsage geven, das geen probleem. Eva
Dezelfde bloem in het haar?Groetjes,Véro
Ahzo, ik dacht dat corsages enkel voor de mannen bedoelt waren :-)
Wij hebben geen suite, en ik vind het ook niet echt gepast om iederen te vragen iets in dezelfde kleur te laten kopen,zeker niet als het echte suitekledij is... Die bloem van hieronder is een leuk idee!
hey Sara,bij ons moeten de vrouwen van de suite in het lang zijn. Broek, rok of kleed da mogen ze zelf kiezen.Ma je kan ook zeggen kort of zo ma as je kleuren kiest moeten het wel allemaal dezelfde tinten zijn ook en das wel moeilijk om op elkaar af te stemmen he.groetjes Sofie12/06/10
Bloem in het haar vind ik een heel goed idee
Hej Sarah,de corsage is eigenlijk echt voor een vrouw, een boutonniere is voor een man. Maar vaak word dit allemaal als corsage vernoemt. Het steeltje zit wel anders bij een dame.onderstaande vond ik op internet "Vrouwen dragen de corsages links, vrij hoog op de schouder met het steeltje schuin omhoog. Mannen dragen de corsage op de linker revers met het steeltje naar beneden. Voor de corsages geldt dat zij in overeenstemming zijn met het bruidsboeket. Corsages in verschillende kleuren is handig voor de vrouwelijke gasten. Zij kunnen dan een kleur kiezen bij de kleur van hun kleding. "Eva
Hey,Bij ons kiezen de vrouwen zelf wat ze willen dragen. Ze moeten zich wel feestelijk kleden maar ieder naar zijn eigen stijl. Tot nu toe hebben er al enkele iets gekozen en ze zullen er fantastisch uitzien. De mannen dragen allemaal hetzelfde kostuum. Geen corsages bij ons.Groetjes,Edel07/08/2010