Terug naar overzicht
ALs jullie met allebei nog overeenkomen zou ik ze allebei uitnodigen. Als zij geen contact willen met elkaar is er nog steeds een hele hoop ander volk waarmee ze kunnen praten, ook al kennen ze hen misschien niet (goed)Je kan hen wel zeggen dat je ze allebei uitnodigt, omdat je hen er allebei bij wil. Dan kunnen ze nog steeds zelf bekijken of zij dat zelf zien zitten.Als ze komen komen ze voor jou, niet voor elkaar...
De beste vrienden van mijn ouders zijn ook net gescheiden en we hebben besloten om hun allebei uit te nodigen en ze moeten elkaar dan maar uit de weg gaan. het zou niet eerlijk zijn als mijn ouders zouden moeten kiezen tussen één van hun. Heel waarschijnlijk zal er maar één van beide komen maar dat moeten ze dan maar onder elkaar beslissen.Sylvie
Hallo,Goede vrienden van ons zijn ook zo'n 6 maanden uit mekaar, maar wij nodigen ze allebei uit, we zetten ze gewoon aan aparte tafels. Ze moeten maar volwassen genoeg zijn om mekaar met rust te laten.SuccesNathalie07/08/10
vrienden van ons waren ook net uiteen, maar we hadden ze beiden uitgenodigd, wij wilden geen voorkeur geven aan iemand, we hadden ze appart gezet maar ze kwamen nog goed overeen, ook nu nodigen we hen nog samen uit
Hey LieveMoesten die twee personen echt niet meer overeenkomen, dan kan je ze inderdaad nog altijd allebei uitnodigen, mààr zeg dat dan ook tegen ze - zo kunnen ze onderling uitmaken of ze elkaar willen zien op die dag (of niet), en of ze volwassen genoeg zijn om jou een plezier te doen en toch allebei naar je huwelijk te komen...
Als je met beiden bevriend bent allebei uitnodigen. Als ze echte vrienden zijn zullen ze ook wel het respect hebben zich te gedragen op jullie feest.
fiogf49gjkf0dMijn schoonzus is ook gescheiden en wij hebben ze beiden uitgenodigd . Het was een vechtscheiding dus was het opletten geblazen . We hadden ze op voorhand verwittugd geen ruzie te gaan maken of ze zouden beiden "vliegen" . ze hebben zich netjes gedragen :-) grts