TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
29-5-2010
|
23-2-2010 11:27:07
Dag Dorien
-Wij kondigen ook zelf ons huwelijk aan, maar we hebben wel de ouders onderaan de uitnodiging vermeld, met voor-en familienaam, hun adres hebben we niet vermeld. -we hebben enkel de naam van de kerk vermeld en de gemeente. we trouwen op een andere datum voor de wet. In jullie geval zou ik wel het volledige adres van het gemeentehuis vermelden. -onze kadotip en datum om te verwittigen zetten we ook op het aparte kaartje, niet op de uitnodiging zelf -voor het dessertbuffet kan ik je niet helpen, bij ons is het enkel receptie en avondfeest.
veel succes verder Els
|
|
Véronique
31-7-2009
|
23-2-2010 14:36:12
-Wij kondigden zelf ons huwelijk aan en hebben onze ouders niet vermeld. - We hebben gewoon de naam en gemeente van de kerk en de gemeente van het stadhuis vermeld. Geen adres (we hebben geen familie of vrienden die van héél ver moeten komen). - kadotip en datum om te vermelden op het aparte kaartje (was redelijk groot). - wij vermeldden niet specifiek 'dessertenbuffet', wel dat ze uitgenodigd waren op het dansfeest (waren allemaal mensen die al een dansfeest en dan ook dessertenbuffet hadden meegemaakt).
Groetjes,
Véro -
|
|
Dorien
10-7-2010
|
23-2-2010 19:31:57
Bedankt voor jullie feedback!
Op dit moment hebben we al dit:
X & Y
geven elkaar hun ja-woord op zaterdag 10 juli 2010 om 10.30u in het gemeentehuis van Hamme, Marktplein 1.
De huwelijksplechtigheid vindt plaats in de Sint-Pieterskerk om 11.00u. U bent van harte welkom om dit heuglijk moment samen met hen te beleven.
Wat vinden jullie hiervan? Ik vind dat adres bij het gemeentehuis zo raar staan op een uitnodiging, maar er komen ook enkele mensen van buiten onze gemeente. Bij de kerk vond ik het mooier klinken zonder nogmaals onze gemeente te vermelden. Is het duidelijk dat het om dezelfde gemeente gaat? De kerk en het gemeentehuis bevinden zich net naast elkaar :-) Hoe noteren jullie dit misschien?
Bedankt!
Groetjes, Dorien
|
|
Brenda
22-5-2010
|
24-2-2010 14:25:45
Hallo,
Wij laten ons huwelijk ook niet "aankondigen" door de ouders, maar hebben onderaan wel "De trotse ouders:" vermeld met hun namen. Ev. gaan we er ook nog de grootouders bijzetten.
Groetjes, Bren.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|