Terug naar overzicht
Hey Charlotte,The London ceremony bus verhuurt heel toffe bussen voor een goede prijs. Ze zijn van Kapelle maar ik denk wel dat die afstand voor hen geen probleem is.Nog veel succes met je voorbereidingen!GroetjesAnn
Ceremonie Roger uit Meulebeke beschikt over verschillende soorten bussen: een prachtig groen oldtimertje, maar ook een dubbeldekker, een sundekker, enz.. Tevens kun je terecht bij Sima Tours uit Lichtervelde die oude zwitsere bussen bezitten. En tevens bij 't Kloosterhof uit Tielt (staan op de feestbeurs te Oedelem in de Zandberghoeve op 16 - 17 en 18 december 2005)
hoi hoiIk kan je ook het Cloosterhof in Tielt aanbevelen ! Wij hebben er zelf ook een bus gehuurd.groetjesLien
hey charlotte,wij huren onze bus bij vancat limo, te roeselare. Het is een gele oldtimerbus maar hij heeft er ook nog andere. vancat limo is een klein familiebedrijfje en dus helemaal niet door wij betalen nog geen 600 euro. Als je wil stuur ik je de gegevens door, zeker de moeite om eens contact te nemen.nele20 mei 2006
Ook hele mooie oldtimerbussen: www.retro.be . Ze zijn van Antwerpen maar komen over het hele land. Ze zijn veel goedkoper dan anderen, dus met de kilometers erbij zal het ong. hetzelfde uitkomen.Wij hebben er een oldtimerauto + bijpassende bus gehuurd.
Hoi Charlotte,Idd Ceremonie Roger uit meulebeke! Heel vriendelijke mensen. Ze verhuren idd veel bussen, ook ons vervoer komt van bij hen. 10 jaar terug hebben we eens het Parijse groene busje gehuurd en we waren zeeeeer tevreden. Daarom dat ik zeker daar een kijkje wou nemen en als dan nog eens bleek dat zij ons droomvervoermiddel verhuurden dan was de keuze snel gemaakt!Zeker eens langs gaan.Grtz Debra(11/08/06)
Hoi,wij huren ook een bus bij ceremonie Roger. Heel goeie service. Ik zou wel niet te lang meer wachten om te reserveren. Die bussen zijn redelijk snel volboekt.groetjes,Joke17/12/2005