Terug naar overzicht
Misschien in de ava? Ben het niet zeker maar ze hebben daar allerlei papierwaren en ook borden en zo. Misschien...groetjes Davine
daar heb ik al gekeken, maar ze hadden het niet.
Hallo Martine,Volgens mij zijn deze hier niet te verkrijgen. Je kunt het eens bij je chinees vragen of ze iets dergelijks hebben.Anders zul je ze in Amerika moeten bestellen en met je credit card betalen zodat ze ze op kunnen sturen.En als ik zo onbeleefd mag zijn....wat wil je daarmee op je trouwdag doen eigenlijk???Groetjes Mireille01-09-2006
we dachten als bedanking fortune cookies te geven, en het zou leuk zijn als die in het gepaste doosje zouden zitten
Hallo martine,bij onze chinees "crystal palace" in oostende hebben ze ongeveer zulke doosjes. Maar waar ze deze gehaald hebben weet ik niet. Crystal palace is dicht bij het station van oostende en ligt tegenover het mercatordok.Hopelijk kunnen zij jou verder helpen.Groetjes Stefanie07.07.07
Bij Sun Wah supermarkt in Antwerpen.Of anders via Amerikaanse sitesTik "wedding favors" in op google en je vindt massa's sites waar ze cadeau-artikelen verkopen voor huwelijken. Er bestaan zelfs doosjes met fortune koekjes er al in. Maar weet wel dat je douanekosten moet betalen als je iets invoert uit de USA.
Ben bij Sun Wah in Gent gaan kijken, maar daar hadden ze het niet.