TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veronique
28-8-2010
|
23-2-2010 11:40:15
Ik denk dat je meer last gaat hebben door deze collega's niet uit te nodigen, dan als je dit wel doet. Het zijn niet zoveel collega's die je hebt, dus vind ik dat je geen onderscheid moet maken.
|
|
Bieke
2-9-2011
|
23-2-2010 11:41:54
het is in de eerste plaats jouw feest, ik denk dat het belangrijk is dat je de mensen vraagt waar jij je goed bij voelt. Als die 'roddelaars' er zijn zal jij je ook minder op je gemak voelen. Ik zou gewoon de uitnodiging per post verzenden naar de collega's die je wilt uitnodigen en hen zeggen dat er enkelen niet zijn uitgenodigd en dus vragen of ze een beetje discreet willen zijn. maar ik snap zeker dat het zeker geen eenvoudige beslissing is.
Groetje en succes!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
23-2-2010 11:55:19
Ik zou hen precies ook uitnodigen om de goede vrede te bewaren. Het is wel jouw feest maar als er het komende jaar constant over geroddeld wordt dat zij niet werden uitgenodigd, da's ook ni leuk natuurlijk.
|
|
Tamara
13-11-2010
|
23-2-2010 12:46:11
Ik heb ook het zelfde voor bij mijn collega's. Ik heb beslist van 'de roddelaars' niet uit te nodigen. Ik ben er zeker van dat ze toch maar tegen hun zin zouden komen, dus doe ik hen en mijzelf een plezier ermee.
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
23-2-2010 13:29:12
idem dito hier. Ik nodig een deel van de collega's niet uit. Het is ons feest en daar wil ik enkel mensen bij die me nauw aan het hart liggen. Mensen vragen voor de schijn daar wil ik niet aan meedoen. En als zij zich daar niet in kunnen vinden dan is dit pech. Ze roddelen nu toch al.... dus...
|
|
Gwen
14-5-2010
|
23-2-2010 14:22:10
Wij hebben dat probleem bij de vrienden,wij nodigen ook enkel diegene uit die we er zelf bij willen hebben! Het is jullie trouw en roddelen doen ze toch dan zullen ze denken anders komen we er niet mee overweg en nu ineens er geld in gaan steken.
Zo zou ik toch denken dus kzou het niet doen!
Hopelijk kom je eruit.
Gwen Nog 80 dagen te gaan!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
23-2-2010 14:27:47
Wij trouwden op een vrijdag en hielden op zondag een receptie voor onze collega's en hun partners in de refter van de school waar ik werk. Hierop werden alle collega's uitgenodigd. Mijn allerdichtste collega's en directie werden uitgenodigd op het dansfeest (zonder dat de andere collega's hiervan op de hoogte waren). Misschien kan je ook zo iets doen? Een traktatie op het werk en je beste collega's uitnodigen op het feest? Zo heb je toch iets gedaan zonder iemand écht uit te sluiten?
Groetjes,
Véro
|
|
ilse
28-8-2010
|
23-2-2010 14:46:07
ey,
ook ik zit een beetje met dit dilemma. Maar ik sta ook in verschillende afdelingen en heb ook lang getwijfelt wie ik wel of niet zou vragen. Ik zal wrs alleen de gene vragen met wie ik heb best overweg kan en met wie ik een band heb.
|
|
Ine
29-5-2010
|
23-2-2010 17:31:48
Ik vraag geen enkele collega. Ik trakteer wel iets op't werk. Ik ben verpleegkundige in een kleine onderneming. Er zal wel altijd iemand zich achtergesteld voelen (verzorging, poets, kine...)
|
|
Nathalie
17-9-2011
|
23-2-2010 19:41:42
hoi!
Ook hier zaten we met dat dilemma. Mijn vriend heeft niet zoveel rechtstreekse collega's, ik daarentegen! Op mijn dienst alleen al 50 en dan zijn er nog mensen van andere diensten waar ik heel goed mee overeenkom. Dat wordt wel een beetje moeilijk en dus gaan wij misschien een beetje 'egoïstisch' zijn. Wij nodigen alleen de collega's uit waar we een echte band mee hebben! En daarbij waarom iemand uitnodigen die je niet graag hebt of waar je niet mee overeenkomt! Het kost je alleen geld. Groetjes
|
|
Kristina
26-6-2010
|
24-2-2010 1:01:05
Tja, nogal een netelige situatie maar ik zou niet die collega's vragen die roddelen, zoveel is zeker. In jouw plaats verzond ik mijn uitnodigigen per post maar ik zou niet speciaal vragen om discreet te blijven. Je moet toch geen tekst en uitleg staan geven over je doen en laten ? Maar als je er zo mee in je maag zit, kan je dan niet bv een drink met hapje geven op het werk (of elders) waarop je dan al die collega's vraagt die naar het trouwfeest niet komen ? 't Is maar een idee.
|
|
Edel
7-8-2010
|
24-2-2010 20:49:14
Hey,
Ik zit in dezelfde situatie! Op onze dienst zit er één rotte appel en die verpest al twee jaar de sfeer. Daardoor is zijn er twee kampen. Een tijdje geleden werd ik tijdens de teambuilding met de HRM (ronde tafelgesprekken) verweten dat ik veel over mijn prive-leven vertel. Ik ben daar dus mee gestopt. Zij weten wel bv dat ik trouw maar vertel er niets over (ook niet meer over andere dingen). Maar mijn huwelijk is prive dus nodig ik hen niet uit. Met de collega waar het wel mee klikt nodig ik uit. Nog twee andere collega's (andere diensten maar zitten ook op onze gang) zijn er ook bij. Ik werk in een ziekenhuis en de afdeling waar ik al bijna zes jaar sta, daar nodig ik ook enkele mensen van uit. Ik ga dus mijn rechtstreekse collega's (de roddelaars) niet uitnodigen. Prive is prive!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|