Terug naar overzicht
Manorhoevegroetjes,ilse
wij hebben onze paardentram in Eernegem gevonden; hun e-mail: seyvanhorses@hotmail.com. 059/299374Ze hebben 2 paardentrams, heel mooi en zeer vriendelijke mensen.Veel succes Virginie12/06/2010
fiogf49gjkf0din brugge zitten er ook. Adres is Walplein, maar als je even op google intikt paardentram Brugge vind je ze zeker.
Beste, Bart van ''t Friezenhof" is een hele bekende. Hij heeft wel een hele drukke agenda maar verplaatst zich met zijn paarden over gans Belgie en Nederland. Kijk maar even op het web.
wij hebben onze tram van thierry smet van robby cars zeer schappelijk van prijs ff googlen en je vindt hem wel
Mijn vriendin had op haar huwelijk Rudy Cloet uit Beveren (Roeselare) Hij heeft prachtige paardentrams, huifkarren en old timer bussen en auto's. ze heeft hem met zijn bus genomen omdat hij in vergelijking met concurrenten iets goedkoper was. ze was heel blij over hem, een erg joviaal en aangename man. Veel succes nog bij je zoektocht!!
Bedankt voor alle reacties, het worden de mensen uit eernegem :D
Kan iemand me de contactgegevens van die Rudy Cloet bezorgen - ik vind die namelijk nergens... Thx alvast