TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
2-7-2010
|
23-2-2010 16:15:55
Hallo,
Ik ben onze uitnodigingen aan het maken op www.poobies.nl . Daar kan je ze volledig maken naar je zin,en die van ons is ook zwarte voorkant met onze naam op..
Groetjes
|
|
Nele
28-2-2009
|
23-2-2010 21:23:32
Hoi,
ik ben grafisch vormgever van opleiding. Misschien kan ik je wel helpen. Je mag me altijd mailen op origi.neel@telenet.be met wat meer uitleg van wat je precies wil. groetjes Neel
|
|
Kiki
25-6-2010
|
25-2-2010 9:27:06
Als je ondertussen nog geen oplossing hebt, wil ik je ook altijd helpen...
Ben ook grafisch vormgever. Mailen voor meer info en uitleg kan op verrieberrie@gmail.com.
Groetjes, Kiki
|
|
ilse
|
25-2-2010 17:09:07
fiogf49gjkf0d Hallo,
Als grafisch vormgever , webdesigner en fotograaf hebben wij ervaring met het maken van originele uitnodigingen. Wij kunnen u hiermee helpen. indien u meer info wilt, kan u ons alvast bereiken via www.perfectpicture.be .
Vriendelijke groeten,
Ilse
|
|
ilse
|
25-2-2010 17:09:21
fiogf49gjkf0d Hallo,
Als grafisch vormgever , webdesigner en fotograaf hebben wij ervaring met het maken van originele uitnodigingen. Wij kunnen u hiermee helpen. indien u meer info wilt, kan u ons alvast bereiken via www.perfectpicture.be .
Vriendelijke groeten,
Ilse
|
|
Karen
19-6-2010
|
4-3-2010 21:20:06
Beste,
Ik kan je maar 1 goede raad geven!
Neem contact op met NathinG. Zij ontwerpen en drukken alles aan de laagste prijs. Zeker weten, je kan er zelfs niet voor naar de AVA gaan! En dat naar jullie eigen smaak en stijl.
Wij hebben onze uitnodigingen, misboekjes, menu's en bedankkaartjes en gastboek daar laten maken. Schitterende prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!
Groetjes,
Karen
|
|
nels
4-7-2011
|
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|