Terug naar overzicht
Hallo Ellen,Dit is de eerste keer dat ik op het forum kom kijken na ons huwelijk en jouw vraag viel me dan ook meteen op !23 dagen geleden (12/11/2005) zijn wij getrouwd en wij hebben ons feest gedaan in outfort in Hoboken. En ik kan je de zaal alleen maar aanraden ! Wij hebben voor 95 personen een dansfeest gegeven met kaasbuffet en alles was echt tot in de puntjes verzorgd. Familie, vrienden en collega's waren allen heel enthousiast over zowel de zaal als het uitgebreide buffet !Enige minpuntjes : * de zaalverantwoordelijke was die avond ziek en dus niet aanwezig, maar de rest van het personeel heeft er echt voor gezorgd dat we niets tekort kwamen* ik wilde persé op de ronde tafels rode tafellakens en hoge kandelaars met rode kaarsen. Maar bij aankomst bleek dat ze witte kaarsen hadden gezet. Achteraf bekeken is dit uiteraard maar een detail, maar als je er speciaal voor bijbetaald, mag het toch correct zijn vind ik...Voor de rest : echt een aanrader !Groetjes van een gelukkig getrouwde vrouw :)Gert
heywij gaan trouwen op 13/05/05 en hebben ook deze zaal zaal vastgelegd!ik heb ook al van mensen gehoord (nadat we de zaal hadden vastgelegd) dat het eten er heel goed was en dergelijke!hoop dus dat het ook zo goed wordt als dat ze zeggen.Succes ermee!
Dag Ellen,Het is via hier dat ik via Gert van het Outfort heb gehoord.Onze feest is er alvast vastgelegd en we hebben de dj van de zaal zelf.Groetjes,Annabelle09/09/2006
Goede middag, alle feedback betreffende OUTFORT zijn meer dan welkom! groetenKatrine