Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik doe mijn supermooi trouwkleed weg!

23-2-2010 16:46:30
hey iedereen,

Vrijdag 19/02/2010 was het zover, onze grote dag! We hebben er heel hard van genoten en de jurk heeft superveel aandacht getrokken!
Ik wou hem heel graag bijhouden, maar gaat waarschijnlijk nog jaren in de kast liggen en wil er daarom iemand anders plezier aan laten beleven.
Het is een wit kleed zonder bandjes, blijft heel goed zitten, met een mooie lange sleep met kant aan.
Met hoepelrok en bolero, de bolero kan ook apart verkocht worden als u dat wilt.
Heb ook nog een supermooie tiara, waar ze in het bruidsparadijs 95-135euro voor vragen.
Wie foto's wilt, geef me je adres door en dan stuur ik ze door.
prijzen overeen te komen.

groetjes shana.

shana
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1263

caroline

Meld misbruik23-2-2010 18:54:02

Ik zou graag foto's zien. cd22@live.be

groetjes

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik23-2-2010 19:39:25

Graag foto's en prijzen van de tiara en bolero aub.
dorien_segers82@hotmail.com

Bedankt!

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik24-2-2010 7:59:56

Proficiaat met je trouw! Ik ben ook wel benieuwd naar je foto's, mailen mag naar flowersavedpower@hotmail.com

sofie
12-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:10:14

hey shana eerst en vooral een dikke proficiat he. Zou wel graag de foto's eens zien.
gertensofie@telenet.be

Bedankt groetjes sofie
12/06/10

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:15:54

Hey,

Dikke proficiat!!!!!
Mailen mag naar gertenedel@hotmail.com

Groetjes,
Edel
07/08/2010

Sofie
10-8-2011
 Meld misbruik24-2-2010 20:42:25

KAN JE ME FOTO DOORSTUREN?
lenaerts_sofie@hotmail.com

souad
20-5-2011
 Meld misbruik26-2-2010 1:57:42

fiogf49gjkf0d
hey

zou je me foto kunnen doorsturen.
lil_sou@hotmail.com thx

irka
29-6-2010
 Meld misbruik3-3-2010 1:37:00

als je die jurk nog heb ik zou ook graag willen even zien mail me sarkisian85@hotmail.com

Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik3-3-2010 12:56:05

dag Shana,
Welke maat is het en van welk merk?
Je mag zeker foto's doorsturen: kroepoekske@hotmail.com
bedankt
Vicky

shana
19-2-2010
 Meld misbruik3-3-2010 16:18:00

hey iedereen,

ik ga pas fotos kunnen sturen als de fotograaf me ze heeft doorgestuurd, dat kan nog even duren, moesten er mensen zijn die dringend het willen zien , mail me dan even: smakertje@hotmail.com

groetjes shana.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info