Terug naar overzicht
ook naar mij aub : htrouw2010@hotmail.com
ook naar mij aub sweetyke85@hotmail.com
Hehe, wij trouwen ook op 4 september 2010 en zijn ook druk bezig met de uitnodigingen! Veel succes nog! GroetjesValerie04/09/10
fiogf49gjkf0dIk ben ook wel eens benieuwd! Kunnen jullie de voorbeelden ook aan mij bezorgen? aanstaandbruidje@gmail.com Dankjulliewel!Tine07/08/2010
En zo heb ik nog geen tekstjes ontvangen :s :) Ik vind het echt moeilijk...heh
hey dames, Ik kan jullie helaas geen voorbeeltje via mail sturen want ben zelf no volop bezig met het ontwerpen.Maar mits een beetje zoekwerk op google vindt je hier en daar wel iets.Alvast 2 (hopelijk op weg helpende) sites met voorbeeldjes.Hopelijk zijn jullie er iets mee. http://huwelijk.mercard.be/104/index.html http://www.trouweninderegio.nl/artikelen/000121/ Veel succes nog! zoë
Ik heb je de onze net doorgestuurd! Heel veel plezier met de verdere voorbereidingen!
Wat leuk wij trouwen ook de 4e hier ons tekstje Het bruidsboeket is geplukt en ook alle andere voorbereidingen zijn gelukt .Wij gaan trouwen ! Bart Geven & Wendy Voeten geven elkaar het ja woord op zaterdag 4 september 2010om 10.00 uur in het gemeentehuis te Wuustwezel .De kerkelijke inzegening zal om 11.30 uur plaatsvindenin de St-Petrus en St-Paulus kerk te Loenhout.Graag nodigen wij u uit om 20.00 u in feestzaal de schuur in ........ voor het diner.En als het toetje is gepasseerd dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest .Gelieve voor 1 augustus te laten weten of je wel of niet aanwezig kunt zijn . Ons adres : ............;Aan bloemen hoeven jullie niet te denken het belangrijkste is dat jullie je aanwezigheid schenken . Willen jullie ons toch met iets verrassen dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen
Het bruidsboeket is geplukt en ook alle andere voorbereidingen zijn gelukt .Wij gaan trouwen ! Bart Geven & Wendy Voeten geven elkaar het ja woord op zaterdag 4 september 2010om 10.00 uur in het gemeentehuis te Wuustwezel .De kerkelijke inzegening zal om 11.30 uur plaatsvindenin de St-Petrus en St-Paulus kerk te Loenhout.Graag nodigen wij u uit om 20.00 u in feestzaal de schuur in ........ voor het diner.En als het toetje is gepasseerd dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest .Gelieve voor 1 augustus te laten weten of je wel of niet aanwezig kunt zijn . Ons adres : ............;Aan bloemen hoeven jullie niet te denken het belangrijkste is dat jullie je aanwezigheid schenken . Willen jullie ons toch met iets verrassen dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen