Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstjes uitnodigingen

23-2-2010 17:09:17
Hellu bruidjes

We trouwen op 4 september 2010. We zijn volop bezig met de uitnodigingen. Welke tekst stond op jullie uitnodiging? Liefst iets origineel en niet té stijf. Je mag het ook altijd doorsturen naar laurien_feys@hotmail.com

laurien
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1083

H
28-8-2010
 Meld misbruik23-2-2010 19:55:29

ook naar mij aub : htrouw2010@hotmail.com

sara
17-7-2010
 Meld misbruik24-2-2010 22:07:35

ook naar mij aub sweetyke85@hotmail.com

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik25-2-2010 13:38:59

Hehe, wij trouwen ook op 4 september 2010 en zijn ook druk bezig met de uitnodigingen!

Veel succes nog!

Groetjes
Valerie
04/09/10

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik26-2-2010 20:04:21

fiogf49gjkf0d
Ik ben ook wel eens benieuwd! Kunnen jullie de voorbeelden ook aan mij bezorgen?

aanstaandbruidje@gmail.com

Dankjulliewel!
Tine
07/08/2010

laurien
4-9-2010
 Meld misbruik3-3-2010 11:01:36

En zo heb ik nog geen tekstjes ontvangen :s :) Ik vind het echt moeilijk...heh

Zoë
20-8-2011
 Meld misbruik4-3-2010 21:28:56

hey dames,

Ik kan jullie helaas geen voorbeeltje via mail sturen want ben zelf no volop bezig met het ontwerpen.
Maar mits een beetje zoekwerk op google vindt je hier en daar wel iets.
Alvast 2 (hopelijk op weg helpende) sites met voorbeeldjes.
Hopelijk zijn jullie er iets mee.

http://huwelijk.mercard.be/104/index.html
http://www.trouweninderegio.nl/artikelen/000121/

Veel succes nog!

zoë

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik6-3-2010 19:00:58

Ik heb je de onze net doorgestuurd! Heel veel plezier met de verdere voorbereidingen!

wendy
4-9-2010
 Meld misbruik14-3-2010 20:44:50

Wat leuk wij trouwen ook de 4e hier ons tekstje

Het bruidsboeket is geplukt en ook alle andere voorbereidingen zijn gelukt .
Wij gaan trouwen !
Bart Geven & Wendy Voeten

geven elkaar het ja woord op zaterdag 4 september 2010
om 10.00 uur in het gemeentehuis te Wuustwezel .

De kerkelijke inzegening zal om 11.30 uur plaatsvinden
in de St-Petrus en St-Paulus kerk te Loenhout.

Graag nodigen wij u uit om 20.00 u in feestzaal de schuur in ........ voor het diner.
En als het toetje is gepasseerd dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest .

Gelieve voor 1 augustus te laten weten of je wel of niet aanwezig kunt zijn .

Ons adres : ............;

Aan bloemen hoeven jullie niet te denken het belangrijkste is dat jullie je aanwezigheid schenken . Willen jullie ons toch met iets verrassen dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info