Terug naar overzicht
jozefien de feyterje kan ze ook vinden mits wat google werk want ze heeft een myspace.Wij hadden ze samen met haar pianist tijdens onze viering en waren heel tevredengroetjes ellen
Wij hebben Eaze! Heel goed, ze hebben site en daar kan je enkele fragmenten beluisteren.groetjesKathleen
wij hebben een koorwww.eligiusensemble.be
AAARGGG zo beu!!! Ik vrees ook altijd dat ze mij zouden laten zitten, en vraag altijd een contract op te maken. Dat wordt al iets moeilijker om de boel af te blazen, en ik vindt dat zij voor een vervanging moeten zorgen.. damn weer zorgen bij:s
"Be Close" komt bij ons zingen. Je kan ze apart laten zingen of met 2 of 3 tesamen. Ik heb een optreden van hun gezien en echt de moeite waard. Tot kippenvel aan toe! je kan ze vinden op hun eigen website www.beclose.be of op facebook. Succes!
Amai, is ook niet leuk! Dit groepje kan ik je wel aanbevelen: Duas. Ze gaan ook de muziek verzorgen bij ons huwelijk! Veel succes!
Hallo Ester, Wij zijn nog vrij op jullie huwelijksdatum! Meer info vind je op www.beautiful-live.be , en we nodigen je ook graag uit op een gratis en vrijblijvende afspraak om ons de muziek van jullie keuze te horen spelen. Heel veel succes nog met de voorbereidingen!Marie-Joëlle