Terug naar overzicht
wat versta je onder budgetvriendelijk? Heb je foto's?
hoikan je mij daarvan eventueel eens wat foto's sturen en wat is budgetvriendelijkgroetenlindsaycapoen@hotmail.com
Kan je mij hierover een mailtje sturen? Misschien met enkele foto's?deborah.debbaudt@telenet.be
kan je naar mij ook prijzen en foto's doorsturen. Lijkt me een heel leuk idee in ieder geval.heb je dan ook nog een foto gegeven??groetjes Ellen03/07/2010
@Ellen en Lieve als jullie je mailadres geven, zal ik het doorsturen met foto!
helemaal vergeten;-)ellen.van.de.veire@telenet.bethx!!!
Ik wil ook wel informatie!manon.claes@skynet.beBedankt!030710
Dag Inge,Naar mij mag je dit ook eens doorsturen.Bedankt!groetjesCindy (cindybosman@hotmail.com)
Je mag mij ook zeker wat informatie opsturen!ellen_debruyne@hotmail.com
Dag Inge,graag had ik ook een mailtje gekregen met wat foto's en informatie.Alvast bedankt,tamara.beels@hotmail.com
Hallo,Je mag mij ook informatie opsturen. Ben zeer geinteresseerd.cynthia.schoonjans@telenet.beGroetjes Cynthia30/04/2010
Ik zou ook graag wat informtie hieromtrent ontvangen. sabine@develdbloem.be Bedankt Sabine 24/07/2010
fiogf49gjkf0dJe mag prijzen en foto's ook naar mij doormailen: bene_vandormael@hotmail.com
Hey Inge, Wil je de informatie ook naar mij doorsturen op ev19802008@hotmail.com. Want ik ben ook wel geïnteresseerd! groetjes ellen
Je mag prijzen en foto's ook naar mij doormailen: kimhermans_@hotmail.com
fiogf49gjkf0dkan je me ook wat meer info mailen? lynnwellekens@yahoo.com
Voor mij ook graag wat meer info wat betreft de prijzen en ook graag een fotootje, aub.zdehaeseleer@hotmail.com
Hoi Inge, Zou je me ook de prijzen, wat praktische info (hoe bestellen, afhalen,... ?) en foto's kunnen doormailen? Bedankt! vmoons@hotmail.com
Dit lijkt mij ook wel iets. Stuur je naar mij ook wat verdere info door? anika1414@hotmail.com
Kan je mij de prijzen en foto's doorsturen? Bedankt! sofie_de_langhe@hotmail.com