Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis madeira

24-2-2010 17:25:21
Hallo,

wij trouwen dit jaar in augustus en wilden daarna op reis naar Madeira. De combinatie van het mooie weer (maar niet te warm), natuur en leuke berg wandelingen sprak ons enorm aan. Nu met de recente overstromingen twijfelen we er toch sterk aan om naar daar te gaan. Alternatieven waar wij aan dachten waren La Palma (maar ik denk dat het daar ook fel geonweerd heeft) of de Azoren. Heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie andere suggesties?

Groetjes
Sarah

Sara

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1850

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:38:32

onweer? daar ook in augustus?? wij gaan naar kreta, maja daar lekker warm :) en bakken in de zon xx

bride
5-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 20:45:35

volgens mij ga je tegen de zomer niks meer merken hoor van die overstromingen

Nicky
25-6-2010
 Meld misbruik25-2-2010 9:08:03

Ik heb gehoord dat Corsica ook een aangename combi heeft van zon, wat, natuur, bergen, etc. Als je het land googled, kom je al heel mooie beelden tegen...
Zelf zijn we er eigenlijk nog altijd niet uit wat we willen van huwelijksreis en het begint toch te dringen...:s

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik25-2-2010 10:53:15

Normaal zal je in de zomer niet veel meer merken van de overstromingen denk ik. Daarbij, Madeira leeft van het toerisme en nu met deze ramp kunnen ze elke toerist gebruiken! Niet dat je daarom moet gaan natuurlijk maar je zou op die manier toch een beetje je steentje bijdragen aan het herstel daar.

nicky
12-6-2010
 Meld misbruik27-2-2010 16:42:33

fiogf49gjkf0d
We hebben een paar jaar geleden gastgezin geweest voor 4 mannen uit Madeira 1 week lang. Zij wouden natuurlijk dat wij eens naar Madeira afkwamen. Spijtig genoeg is dit er nog niet van gekomen.
Wat die mensen wel zeiden is Madeira in april-mei op zijn mooist is voor het bloemeneiland en in december voor de sfeer.
Is maar een tip die geef natuurlijk.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik25-7-2010 21:09:47

Hoi,

Indien je nog niks geboekt hebt, ik vertrek volgende week naar daar en kan je vanaf 11 augustus op de hoogte brengen.

Normaal is alles daar nu wel in orde, volgens de laatste berichten.

Groetjes!

inge
30-10-2010
 Meld misbruik11-8-2010 16:03:21

Wij wilden daar ook naar toe in november. Laat mij weten hoe het was

Sara

Meld misbruik1-9-2010 12:11:39

Bedankt voor de reacties. We zijn uiteindelijk naar La Palma geweest en het was (denk ik) minstens even goed als Madeira.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums