Terug naar overzicht
dag,ik verkoop er een nieuw want op mijn trouwdag was het te koud en heb daarom een jasje aan gehad.Heeft 100 euru gekost verkoop hem voor 40 euro kleur ecru/ licht bruin.70 breed en 2 m langAls je wilt stuur ik een foto door.Groetjes frida
Goh, bedankt voor het aanbod, maar ik zoek een witte stola.
Ik weet niet van welke regio je bent, maar in Antwerpen in 't stad in de P&C misschien? (aangezien er een afdeling met coctailjurken is). En ik weet niet of je misschien soms in Maastricht komt? Daar is een winkeltje, Odysse, (www.Odysse.nl ) daar hebben ze stola's in alle geuren en kleuren...Succes met je zoektocht!
HalloGisteren ben ik op zoek geweest om mijn trouwjurk. Ik trouw niet in het wit en in het lang en zag al een mooi kleedje. De verkoopster toonde mij ook een mooie witte sjaal mocht het wat frisjes zijn. Ik vond er een mooie in Villa Maria en in Scapa. Iets duurder maar van prachtige kwaliteit en dat mag wel voor zo'n speciale dag.Veel succes.Christa
Ik heb bij esprit een mooie sjaal gevonden exact in de kleur van mijn kleed (champagnewit van marylise). heel mooi en fijn en maar 15 euro!! ben super content
In P&C heb ik gisteren een prachtige stola gekocht! Misschien vind jij deze ook mooi voor jezelf. Witte tule en kost maar 19 euro!
Lieve dame, Geen idee wat je in gedachte hebt maar in kantwinkels in Gent/Brugge kan je pareltjes van stola's vinden in alle kleuren, maten en prijzen! Veel succes met je zoektocht! Greetz Fabienne
Hey T, Ik moest vorig jaar naar een avondfeest en vond ook maar geen sjaar voor bij mijn kleed. Kben uiteindelijk naar een stoffenwinkel geweest en heb daar een prachtige doorschrijnende stof gevonden die perfect bij mijn kleed paste. Mijn schoonmama heeft de stof mooi afgewerkt aan de zijkanten. Misschien een ideetje... Nog veel succes!
Het is deze winter mode van stola's. je zal er in de boetieks veel vinden. bijv. Stills in Antwerpen.
Bij Youniek bruidsmode in Turnhout heb ik een stola aangehad (als voorbeeldje) en die koste 15,-
brussel .. rue de brabant - juist achter de noord station vindt je een paar goedkope bruiloftswinkels ..