Terug naar overzicht
ik zou eens gaan kijken in een andere winkel hoor! je koopt je kleed daar, voor de rest heb je er geen verplichtingen... Wij laten onze juwelen maken door een vriendin...
Hej, je hebt absoluut geen verplichting tegenover die winkel, en totaal vrij om je accessoires ergens anders aan te kopen. Maar ga zeker eens naar een andere winkel kijken, wie weet vind je daar ook dat kleed en al de accessoires die je wilt. Succes!
Hallo, Je hebt totaal geen verplichtingen. Ik heb mijn juwelen bij Dorien frutsels besteld kijk eens op haar site. Voor in mijn haar heb ik bij Veritas leuke dingen gevonden.
Dus jullie vinden dat het wel oké is om een winkel van bruidskleding binnen te stappen en enkel naar accessoires te vragen? Gaan ze mij dan niet 'scheef' bekijken omdat ik er mijn kleed niet kocht? Ik ga dit weekend nog wel eens in een andere winkel kijken of ze hetzelfde kleedje daar niet verkopen en er misschien ook ineens de juiste accessoires hebben... Maar moest dit niet het geval zijn, zou ik het toch al graag gaan bestellen in de eerste winkel, want anders heb ik het misschien niet meer op tijd (trouw is in september)! Bedankt al voor de reacties!
Hey , Ze gaan u zeker niet scheef bekijken , althans als het mensen zijn op hun plaats. Het kan toch zijn dat je zelf uw jurk maakt of laat maken ? Wat weten zij dat nu . Mijn verloofde gaat trouwens naar een heel andere bruidswinkel voor zijn kostuum dan ik mijn jurk heb gekocht , dan kunnen ze ook vragen waarom ik mijn jurk dar niet heb gekocht hé . Het kan toch perfect zijn dat je een bruidswinkel binnengaat en daar nergens iets vind van kleed die je aanstaat , maar als die ene Tiara of zo daar nu wel u aanstaat. Ze gaan al content zijn als ge iets koopt ;)
hey! Ik zou me niet enkel beperken tot de bruidswinkels... De juwelen waren in le chapeau zeeer duur. Ik heb er gelijkaardige voor een fractie van de prijs gevonden bij een juwenwinkel in antwerpen. groetjes!
fiogf49gjkf0dKijk eens bij Veritas! Ook daar hebben ze tiara's en dergelijke! ;-)