Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Accessoires bruidskleed

24-2-2010 20:41:52
Hey mede-bruidjes :-)

Ik heb een vraagje ivm de accessoires zoals een tiara, bruidssluier, juwelen, ... Ik zit nl. met het volgende probleem: ik heb een heel mooi kleedje gezien in een bepaalde winkel, maar vind er helemaal geen accessoires naar mijn zin... Kan ik enkel hiervoor naar een andere winkel stappen? Of doe je zoiets niet?

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en of jullie dit misschien ook al meemaakten?

Kim
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 821

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 23:54:11

ik zou eens gaan kijken in een andere winkel hoor! je koopt je kleed daar, voor de rest heb je er geen verplichtingen... Wij laten onze juwelen maken door een vriendin...

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik25-2-2010 9:33:32

Hej, je hebt absoluut geen verplichting tegenover die winkel, en totaal vrij om je accessoires ergens anders aan te kopen. Maar ga zeker eens naar een andere winkel kijken, wie weet vind je daar ook dat kleed en al de accessoires die je wilt. Succes!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik25-2-2010 11:23:34

Hallo,

Je hebt totaal geen verplichtingen.
Ik heb mijn juwelen bij Dorien frutsels besteld kijk eens op haar site.
Voor in mijn haar heb ik bij Veritas leuke dingen gevonden.

Kim
18-9-2010
 Meld misbruik25-2-2010 12:47:56

Dus jullie vinden dat het wel oké is om een winkel van bruidskleding binnen te stappen en enkel naar accessoires te vragen? Gaan ze mij dan niet 'scheef' bekijken omdat ik er mijn kleed niet kocht?
Ik ga dit weekend nog wel eens in een andere winkel kijken of ze hetzelfde kleedje daar niet verkopen en er misschien ook ineens de juiste accessoires hebben... Maar moest dit niet het geval zijn, zou ik het toch al graag gaan bestellen in de eerste winkel, want anders heb ik het misschien niet meer op tijd (trouw is in september)!
Bedankt al voor de reacties!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik25-2-2010 13:34:36

Hey ,

Ze gaan u zeker niet scheef bekijken , althans als het mensen zijn op hun plaats. Het kan toch zijn dat je zelf uw jurk maakt of laat maken ? Wat weten zij dat nu .
Mijn verloofde gaat trouwens naar een heel andere bruidswinkel voor zijn kostuum dan ik mijn jurk heb gekocht , dan kunnen ze ook vragen waarom ik mijn jurk dar niet heb gekocht hé . Het kan toch perfect zijn dat je een bruidswinkel binnengaat en daar nergens iets vind van kleed die je aanstaat , maar als die ene Tiara of zo daar nu wel u aanstaat. Ze gaan al content zijn als ge iets koopt ;)

joke
1-8-2009
 Meld misbruik25-2-2010 13:44:22

hey!

Ik zou me niet enkel beperken tot de bruidswinkels...
De juwelen waren in le chapeau zeeer duur. Ik heb er gelijkaardige voor een fractie van de prijs gevonden bij een juwenwinkel in antwerpen.

groetjes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-2-2010 20:23:42

fiogf49gjkf0d
Kijk eens bij Veritas! Ook daar hebben ze tiara's en dergelijke! ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...