Terug naar overzicht
Hey Wij hebben gekozen voor de 2e optie: Burgertrouw in Edegem op 3 juli Kerkerlijke trouw in Hofstade Zemst op 11 juli Feest in Kasterlee op 11 juli. (ook een uur rijden van de kerk) Alles lag dus ver uiteen. En ik was kei hard voor alles op 1 dag te doen maar het ging niet anders (en Zemst had een heel lelijke trouwzaal). achteraf gezien was het kei plesant. Nu hebben we 2 fotoshoots. Heb op 3 juli wel gewoon een wit rokje en oranje blousje aangedaan. Mijn trouwkleed enkel op 11 juli zelf. Lastige is wel dat in de trouwring 11 juli staat maar op officiele papieren moet je 3 juli invullen....
Hey, Wij doen het ook zo hoor ! Maar de reden ligt bij ons gewoon wat anders (op 1 mei is het gemeetehuis niet open). Wij trouwen voor de wet op vrijdag 30 april. Onze ceremonie en het feest gaan door op zaterdag 1 mei ! 2 x feestje dus. + de hele familie blij omdat ze 2 verschillende outfits mochten aandoen (kort voor burgerlijk en lang voor feest). Probeer het niet te snappen, 't nu eenmaal een rare familie Je aan die 2 datums vooral niet storen, en doen wat gemakkelijk is. Want niets is zo er op zo een dag als extra stress dat je eigenlijk had kunnen missen ... TINA
fiogf49gjkf0dZelf zou ik dan weer kiezen voor een kapel/kerk in de buurt van het stadhuis of de feestzaal. Misschien gewoon een viering in de zaal zelf? Is ook een mogelijkheid he ;-)
fiogf49gjkf0dAls jullie op 2 dagen willen trouwen zou ik echt aanraden er minstens een week tussen te laten. Mijn schoonbroer is een paar jaar geleden getrouwd en hadden ook vrijdagavond en zaterdag, en dat was echt zo vermoeiend ... Misschien voor hen niet (maar dat betwijfel ik) maar wel voor de gasten...
fiogf49gjkf0dWij zaten ook met dat probleem:We moeten trouwen in het gemeentehuis van Hasselt maar ik ben eigenlijk vande kanten van Leuven en natuurlijk wil ik graag in mijn eigen dorp voor de kerk trouwen.Dus doen we vrijdag 27/08 onze burgerlijke trouw gewoon met de ouders, broers en getuigen en gaan we daarna gezellig samen iets eten!En de week erna, 04/09; doen we rond de middag onze kerkelijke viering in Leuven en daarna gaan we door naar Halen voor het feest!Om alles op één dag te doen, dat zag ik echt niet zitten! Je krijgt dan alleen maar meer stress door het rondcrossen :)En ik kan nog eens rondkijken voor een leuk kleedje dat ik kan aandoen voor de burgerlijke trouw :)